Реклама / Ads
17| 38616 |03.04.2023 НОВИНИ

Как са гласували хората по образование, демографски профил, пол и етнос?

.
Най-много за ПП-ДБ са гласували хора с висше образование, най-много работещи, жени и етнически българи. Как са гласували и за другите партии?

По образование:

 

- Хората с висше/полувисше образование - 66% за ПП-ДБ, 47% за ГЕРБ/СДС, 53% - "Възраждане", 37% - БСП, 14% - ДПС, 50% - ИТН


- Хората със средно образование - 33% - ПП-ДБ, 48% - ГЕРБ/СДС, 43% за "Възраждане", 53% - БСП, 51% - ДПС, 44% - "Има такъв народ"

- Хората с основно образование - 2% - ПП-ДБ, 5% - ГЕРБ/СДС, 4% - "Възраждане", 10% - БСП, 35% - ДПС, 5% - ИТН

 

По пол:

 

- Мъже - 44% - ПП-ДБ, 47% - ГЕРБ/СДС, 50% - "Възраждане", 46% - БСП, 54% ДПС, 55% - ИТН

- Жени - 56% - ПП-ДБ, 53% - ГЕРБ/СДС, 50% - "Възраждане", 54% - БСП, 46% - ДСП, 45% - "Има такъв народ"

 

Демографски профили по заетост:

 

- Работещи - 75% ПП-ДБ, 70% ГЕРБ/СДС, 76% - "Възраждане", 41% - БСП, 54% - ДПС, 76% - ИТН

- Незаети - 8% ПП-ДБ, 9% - ГЕРБ/СДС, 10% - "Възраждане", 7% - БСП, 26% - ДПС, 14% - ИТН

- Пенсионери - 17% - ПП-ДБ, 21% - ГЕРБ/СДС, 14% - "Възраждане", 52% - БСП, 20% - ДПС, 10% - ИТН

 

По етнос:

 

- Българин - 97% ПП-ДБ, 91% - ГЕРБ/СДС, 97% - "Възраждане", 94% - БСП, 15% - ДПС, 93% - ИТН

- Турчин - 2% - ПП-ДБ, 6% - ГЕРБ/СДС, 1% - "Възраждане", 3% - БСП, 71% - ДПС, 3% - ИТН

- Ром - 1% - ПП-ДБ 2% - ГЕРБ/СДС, 2% - "Възраждане", 3% - БСП, 14% - ДПС, 4% - ИТН

 

 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 1| 2615 |02.04.2023 МВнР: Над 105 хиляди българи са гласували в чужбина към 15 ч. . 1| 2807 |28.03.2023 Николай Милков: Готови сме да оказваме съдействие на хората с българско самосъзнание в РСМ . 3| 2772 |27.03.2023 Президентът на КНСБ: Плашат хората с нестабилност, а не бива . 11| 5184 |19.03.2023 Екшън в ефир! Експерти спорят за цените на продуктите и доходите на хората

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads