Комуникационен експерт: Много говорене и много напрежение по време на предизборната кампания
„Видяхме до голяма степен и говорене, изпразнено от съдържание, с изключение на някои съвсем конкретни, при това доста популистки изказвания. Червените политически линии, които бяха очертани от париите доста преди изборите, бяха удебелени и виждаме последиците от това в момента“, добави той.
Доц. Христов уточни, че в тази предизборна кампания, посланията са станали по-ясни.
„Политиците започнаха да разбират начина, по който трябва да говорят, така че да са близо до хората. Проблемът е, когато това говорене върви заедно с празнословие, а понякога и с лъжи. Комуникацията е усъвършенствана, но има път, който да се извърви по отношение на тази комуникация и идеологията. Разбира се, има политически сили, където идеология няма“, допълни експертът по комуникации.
По думите му, не е имало никаква изненада в комуникационното поведение, включително слогъните на политическите сили.
„Именно комуникациите могат да бъдат двигател на големи промени в обществото и в бизнеса“, каза доц. д-р Александър Христов.
Моля, подкрепете ни.