Комуникационен експерт: Много говорене и много напрежение по време на предизборната кампания
![.](/images2/Veselka/aleksander_hristov_bgonair.jpg)
„Видяхме до голяма степен и говорене, изпразнено от съдържание, с изключение на някои съвсем конкретни, при това доста популистки изказвания. Червените политически линии, които бяха очертани от париите доста преди изборите, бяха удебелени и виждаме последиците от това в момента“, добави той.
Доц. Христов уточни, че в тази предизборна кампания, посланията са станали по-ясни.
„Политиците започнаха да разбират начина, по който трябва да говорят, така че да са близо до хората. Проблемът е, когато това говорене върви заедно с празнословие, а понякога и с лъжи. Комуникацията е усъвършенствана, но има път, който да се извърви по отношение на тази комуникация и идеологията. Разбира се, има политически сили, където идеология няма“, допълни експертът по комуникации.
По думите му, не е имало никаква изненада в комуникационното поведение, включително слогъните на политическите сили.
„Именно комуникациите могат да бъдат двигател на големи промени в обществото и в бизнеса“, каза доц. д-р Александър Христов.
Моля, подкрепете ни.
![Visa](/theme/03/assets/img/pmcards/visa.png)
![Mastercard](/theme/03/assets/img/pmcards/mastercard.png)
![Visa-electron](/theme/03/assets/img/pmcards/visaelectron.png)
![Maestro](/theme/03/assets/img/pmcards/maestro.png)
![PayPal](/theme/03/assets/img/pmcards/paypal.png)
![Epay](/theme/03/assets/img/pmcards/epay.png)