Министърът на образованието: Ограничаването с един учебник по предмет не e добър подход
По думите му учителите трябва да имат по-голяма автономност да изберат съответния учебник.
Образователният министър очаква, че в даден момент учебниците дори може да се окажат незадължителни заради развитието на дигиталните платформи в образованието.
"Това е един труд на екипи в продължение на 2 години. Един от нашите принципи е приемственост в политиките и това, което се е случило преди. Ние отворихме учебните програми за обсъждане на базата на мнението на експертите от 2022 г. Там са предвидени облекчения от гледна точка на отпадане на теми и фактологичен материал", заяви Цоков.
Според министъра амбицията е промените в учебните прогрaми да доведат до намаляване на фактологическата сложност.
Моля, подкрепете ни.