Петък, 20 Октомври 2017, 13:34
Frognews
0| 3242 |12.08.2016

Нелоялни търговци дебнат в сезона на летните разпродажби

.
Нелоялни търговци дебнат в сезона на летните разпродажби. Това показват проверките на комисията за защита на потребителите, предаде НТВ.
В разгара на лятото надписите "намаление" са на почти всяка витрина. А продавачите признават, че това е думата, която вкарва най-много клиенти в магазина.

Когато има тази думичка "до" определен процент трябва процентът на намалението на всеки един артикул да бъде поставен. В противен случай аз, купувайки тази блуза, няма да знам с колко процента ми е направена отстъпката", уточняват проверяващите. 
 
Едно от най-важните условия, когато има намаление е търговецът да упомене от кога до кога точно е срокът на намалението. 
 
В този случай надписът е поставен ниско долу на витрината, а размерът му е едва забележим. Трик, който масово използват търговците у нас, предупреждават инспекторите. 
 
"Когато търговецът не обяви, че става въпрос само за старата колекция, това също е нарушение, което санкционираме", пояснява Димитър Маргаритов.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Половината от маслото у нас не отговаря на изискванията 0| 31 |20.10.2017 . Адв. Филипова за Фрог: Нашите съдилища нарушават законодателството за ЕС за банките 0| 194 |20.10.2017 . ДОСТ отрича да е финансирана от турска фондация 0| 370 |20.10.2017 . Само във Фрог: Вижте справката, с която ДАНС предупредила Цацаров за къртица в прокуратурата 1| 1159 |20.10.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах