Омбудсманът: Имаме над 10 000 жалби от граждани
Ковачева каза, че в петък е изпратила препоръка до министъра на регионалното развитие с настояване в кратки срокове да станат решенията за алтернативно водно осигуряване и също така гражданите да бъдат ежедневно информирани за мерките, които се вземат.
Още през месец октомври тя е сезирала КЕВР и Министерството на околната среда и водите. Тя е напомнила на министъра, че в цялата страна има проблем с лошото качество на водата. По нейно мнение е необходима промяна в Наредба №4, защото в момента няма процедура, ако от чешмата ви потече кмръсна вода, да се площа по-ниска цена.
"Цената на водата трябва да бъде социално поносима, но в същото време качеството й трябва да бъде добро", каза Диана Ковачева.
Липсата на ефективност на ВиК дружествата и надвишаването на лимитите са сред причините за кризата в Перник, каза омбудсманът.
Моля, подкрепете ни.