Реклама / Ads
0| 3307 |15.12.2019

Омбудсманът: Имаме над 10 000 жалби от граждани

.
Диана Ковачева
”Имаме над 10 000 жалби от граждани, над 23 000 души са минали през приемната, обадили са се по телефона”, каза пред БНТ националният омбудсман Диана Ковачева. Тя обясни, че пътува из страната и се опитва да бъде близо до хората.

Ковачева каза, че в петък е изпратила препоръка до министъра на регионалното развитие с настояване в кратки срокове да станат решенията за алтернативно водно осигуряване и също така гражданите да бъдат ежедневно информирани за мерките, които се вземат.

 

Още през месец октомври тя е сезирала КЕВР и Министерството на околната среда и водите. Тя е напомнила на министъра, че в цялата страна има проблем с лошото качество на водата. По нейно мнение е необходима промяна в Наредба №4, защото в момента няма процедура, ако от чешмата ви потече кмръсна вода, да се площа по-ниска цена.

 

"Цената на водата трябва да бъде социално поносима, но в същото време качеството й трябва да бъде добро", каза Диана Ковачева.

 

Липсата на ефективност на ВиК дружествата и надвишаването на лимитите са сред причините за кризата в Перник, каза омбудсманът.



Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay Donate now
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Лидерът на СДС: Имаме сериозни забележки към ГЕРБ, но сме прагматици 10| 4131 |14.12.2019 . Омбудсманът: Системата “Бонус-малус” ощетява гражданите 6| 3562 |12.12.2019 . Ангел Кунчев: Смятам, че януари и първата половина на февруари ще имаме пик на грипове 0| 3128 |09.12.2019 . Борис Бонев: Имаме основателни съмнения, че парите от данъците за коли не се харчат прозрачно и ефективно 18| 8163 |08.12.2019

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads

НАЙ-ЧЕТЕНИ

    Реклама / Ads

    БЛОГОВЕ

    ДОБРО УТРО