12|
5780
|04.10.2010
НОВИНИ
Р. Плевнелиев: Аз съм човек, който винаги иска да има план В
31 г. - 31 км беше практиката досега при арогантно строителство; няма да постигна качество и стабилност във водния сектор и съм честен да го кажа, призна министърът.
По километър на година и по анекс и половина на километър е начинът, по който са се строили българските магистрали, обяви по БТВ министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев. 31 години - 31 километра, коментира той по повод магистрала "Марица". Този път приключваме с този начин и ще правим нещата както трябва, обеща за пореден път министърът и увери, че по оперативна програма има още пари, дори и в криза.
Казусът с магистрала "Струма" е малко по-различен, осведоми той и напомни, че засега там имало по-малко закъснение. Там има 8 анекса, но те са по-драматични, защото са с по-голямо оскъпяване по 3, добави той и каза, че прокуратурата е сигнализирана, защото това е арогантно строителство.
Магистрала "Люлин" също беше изпълнена на една трета, но сега ще излезем от тази изключително тежка ситуация, обеща Плевнелиев. "Тракия" пък трябвало да се оправя в участъка Пазарджик-София.
Аз съм човек, който винаги иска да има план В, обясни Плевнелиев по повод темата за бюджета и предвидения растеж. Той обаче бил екипен играч, солидарен към екипа. Вежди бил страхотен министър, правещ истинска реформа в сектора. Във време на криза се прави онова, което ще се случи на държавата напред, на следващите поколения, трябва ясен план за действие. Бюджетът е такъв, какъвто икономиката позволява да бъде. Искам повече, защото мога да направя повече, категоричен беше той. Парите не са цел и това е голямата грешка в здравеопазването, те са начин за постигане на качество и стабилност на системата; аз няма да го постигна във водния сектор и съм честен да го кажа.
Одитът в министерството вече е готов; то не е осчетоводявало заадълженията си; ние бяхме изненадани със стотици милиони фактури по чекмеджетата и неизплатени задължения, обясни Плевнелиев и пак настоя, че въпросът е в реформите.
Frognews.bg
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads