Реклама / Ads
19| 12186 |23.06.2021 НАРОДЕН ГЛАС

Само във Фрог: МО на Каракачанов хвърля 240 000 лв. за реклама на ”Бъди войник” точно преди изборите!?

.
Красимир Каракачанов и Александър Урумов
Похарчените суми за кампанията „Бъди войник“ от военното министерство за първото тримесечие на 2021 г. възлизат на близо 312 000 лв. Точно преди изборите/?/ са сключени рекламни договори с две национални и една фолклорна телевизии, която според информирани е собственост на симпатизант на ВМРО, и то при наличието на военен телевизионен канал. Възлагани са и други услуги без кръчмар. А ефектът е минимален.
 

Вижте данните от поисканата справка от МО за Сключвани договори или директно възлагани услуги на медии за закупуване на рекламно време и популяризиране на кампанията „Бъди войник“ януари-март тази година:

 

В периода януари – март 2021 г. за излъчването на рекламни клипове от кампанията „Бъди войник“ в две национални телевизии са изразходвани към 240 000 лв.


При наличието на Военен телевизионен канал, който е на бюджетна издръжка от Министерството на отбраната, е сключен договор с телевизия с фолклорна тематична насоченост за изготвяне на периодични месечни предавания с военна тематика на стойност 2600 лв. за всяко. За реализация на предаването е предоставян изцяло безплатен достъп до видео-архива на ВТК.


Директно е възлагана услуга за поддържане на Фейсбук платформа на стойност 36 000 лв. , при условие че предишните години тази услуга е извършвана от щатни служители на Пресцентъра без допълнително заплащане.


Официалната страница на МО Bulgarian Armed Forces има към 25000 последователи и между 80 и 100 хиляди публикации месечно. Допълнително за нуждите на кампанията „Бъди войник“ е създадена страница със същото наименование, която е достигнала до 30 000 преглеждания на ден, като и в двете страници на най-голям интерес се радват публикациите за обявените конкурси във военни формирования, както и за доброволния резерв. Кому тогава е нужно наемането на външни изпълнители и платформи!?

Цитираните данни показват, че похарчените суми за кампанията „Бъди войник“ за първото тримесечие на 2021 г, възлизащи на близо 312 000 лв., не оправдават напълно очаквания й рекламен ефект. Според анкета на Централното военно окръжие, изследваща ефективността от провеждането на кампанията, само 1,2 % от анкетираните граждани са посочили, че са научили за кампанията от телевизиите с национален обхват и 0,3% - от радиостанции. За сметка на това цели 35,3% са добили информация за кампанията от служители на военните окръжия и видовете въоръжени сили, които осъществявайки контакт с местните училища и университети, са дали възможност на още 27,6% да получат сведения за вакантните длъжности в БА. Т.е. близо 70% от постигнатия ефект на кампанията се дължи на служителите от МО и БА, а не на наети външни медии и платени рекламни материали в националните медии.

 

Калин Джумайски

 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 11| 6515 |10.06.2021 Адв. Величков за Фрог: Кьовеши ще пита каквото трябва. Друг е въпросът какви отговори ще получи . 13| 9290 |05.06.2021 Само във Фрог: Гербаджийски схеми душат и Държавната агенция за бежанците . 16| 21565 |01.06.2021 Соня Момчилова пред Фрог: Изумена съм от опусите на ГЕРБ! Нито Узунов е водил срещата с областните управители, нито Орешарски съветва кабинета . 1| 10107 |28.05.2021 Зорница Илиева за Фрог: Диарбекир - арменец ”останка нищожна”, заключени църкви и кюрдски знамена

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads