Само във Фрог: Разбитият самолет се е движел в снижение и с голяма скорост
Според наши източници машината се е управлявала от майор Валентин Терзиев. До последно той е стрелял по мишената. Бил е с гръб към брега. При подобни ситуации, задачата се оказва доста сложна над морето, признаха опитни асове. „През нощта, когато излиташ към морето не се вижда нищо. Единственият ориентир е, когато блесне мишената. Иначе не можеш да прецениш дали идваш отдолу нагоре, дали се движиш по хоризонтала или се движиш в снижение, както е било в случая“, допълниха източниците ни.
Те смятат, че в случая, при изпълнение на подобни задачи от голямо значение е нальота, който както е известно, у нас все още е малък за военните пилоти. Фактът, че е намерена жилетката на авиаторът, навежда на мисълта, че може да се е катапултирал, но това да не е станало навреме. Възможно е също така морето да е взел за небе и да е продължил да снижава, докато не се е разбил. Не е изключено да се е появила и техническа неизправност. На този етап загадките са много. Отговори за причините, довели до трагедията може да дадат находките на самолета и черната кутия. По време на радиовръзката, летецът не е съобщил за проблем. Просто е изчезнал от радарите.
Моля, подкрепете ни.