2|
4829
|21.09.2017
НОВИНИ
”Спаси София”: Фандъкова, правите от ”Дондуков” Франкенщайн

От Гражданската инициатива “Спаси София“ сигнализираха за неразбории около ремонта на столичния бул. “Дондуков“ и атакуваха кмета Йорданка Фандъкова.
Реакцията идва, след като вчера тя изпрати писмо до министъра на културата и поиска все още ремонтиращата се част от булеварда да бъде асфалтирана, а не павирана, като вече довършената.
"Помните ли когато през 2016 г. ни анкетираха кой от трите варианта за бул. "Дондуков" ни харесва най-много: дали да е само с павета, дали да е комбиниран или само с асфалт? Е, оказа се, че всички сме печеливши. Ще има само павета (е, не много качествено, ама от фирма "Трейс" толкова си могат) между ул. "Сердика" и ул. "Г. С. Раковски", само асфалт между бул. "Васил Левски" и ул. "Кракра" и ако Йорданка Фандъкова успее да измоли от Министерство на културата - и комбинирания вариант между "Раковска" и бул. "В. Левски", написаха в страницата си във Фейсбук от "Спаси София" и публикуваха карта с трите варианта (вижте в галерията).
От инициативата зададоха няколко въпроса:
Нима стигнахме дотам, че кметът на европейска столица трябва да се моли на държавната администрация за позволение да управлява собствения си град?
Каква визия и стратегия за управление да очакваме от кмет, който не може да вземе елементарно решение за настилката на един булевард след безброй обществени обсъждания и в крайна сметка скалъпва Франкенщайн с по един участък от всеки разглеждан вариант?
Колко ще ни струва това удоволствие?
Как ще се промени бюджетът на проекта при положение, че фирмата ще трябва да изпълнява и трите проектни варианта едновременно?
Кой, защо и как ще покрие разликата или целият този цирк е част от процеса на "усвояване" на нашите пари?
"Г-жо Фандъкова, като ще се молите за асфалт, припомняме, че сте обещали трамвайни ограничители и спиркови острови. Ако ги няма, Вие и СДВР Столична Полиция ще споделяте вината, че след 7 милиона лв., пръснати по този скандален ремонт, трамваите по бул. "Дондуков" пак са бавни, а спирките им - необезопасени. И за пореден път, г-н Евгени Крусев (зам.-кметът по транспорт за София), ще видим ли изобщо проекта, по който се строи? Имате ли го? "Трейс" имат ли го? Знае ли изобщо някой какво и как се прави в тази община?", попитаха още от "Спаси София".
"Помните ли когато през 2016 г. ни анкетираха кой от трите варианта за бул. "Дондуков" ни харесва най-много: дали да е само с павета, дали да е комбиниран или само с асфалт? Е, оказа се, че всички сме печеливши. Ще има само павета (е, не много качествено, ама от фирма "Трейс" толкова си могат) между ул. "Сердика" и ул. "Г. С. Раковски", само асфалт между бул. "Васил Левски" и ул. "Кракра" и ако Йорданка Фандъкова успее да измоли от Министерство на културата - и комбинирания вариант между "Раковска" и бул. "В. Левски", написаха в страницата си във Фейсбук от "Спаси София" и публикуваха карта с трите варианта (вижте в галерията).
От инициативата зададоха няколко въпроса:
Нима стигнахме дотам, че кметът на европейска столица трябва да се моли на държавната администрация за позволение да управлява собствения си град?
Каква визия и стратегия за управление да очакваме от кмет, който не може да вземе елементарно решение за настилката на един булевард след безброй обществени обсъждания и в крайна сметка скалъпва Франкенщайн с по един участък от всеки разглеждан вариант?
Колко ще ни струва това удоволствие?
Как ще се промени бюджетът на проекта при положение, че фирмата ще трябва да изпълнява и трите проектни варианта едновременно?
Кой, защо и как ще покрие разликата или целият този цирк е част от процеса на "усвояване" на нашите пари?
"Г-жо Фандъкова, като ще се молите за асфалт, припомняме, че сте обещали трамвайни ограничители и спиркови острови. Ако ги няма, Вие и СДВР Столична Полиция ще споделяте вината, че след 7 милиона лв., пръснати по този скандален ремонт, трамваите по бул. "Дондуков" пак са бавни, а спирките им - необезопасени. И за пореден път, г-н Евгени Крусев (зам.-кметът по транспорт за София), ще видим ли изобщо проекта, по който се строи? Имате ли го? "Трейс" имат ли го? Знае ли изобщо някой какво и как се прави в тази община?", попитаха още от "Спаси София".
Моля, подкрепете ни.






Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads