Спаси София: Начинът на разширение на зелената зона в столицата е безобразен
Начинът на въвеждането му в София, обаче е безобразен. Колчетата се слагат направо в калта, която само на хартия се води "тротоар". От друга страна, настилките на малкото ремонтирани улици в кварталите се разбиват по най-мърлявия начин. С право, софиянци имат чувството, че една доказано безотговорна институция като Център за градска мобилност си е поставила една единствена цел - да събере парите на хората без се интересува от реалното подобрение на инфраструктурата в кварталите.
Припомняме, че с тазгодишното разширение на зоните, ежегодишните приходи от паркирането ще пораснат до колосалната сума от 50 млн. лв. Платеното паркиране беше въведено в София, за да финансира строителството на паркинги, но за последните десет години, със събраните пари не беше построен нито един подземен или етажен паркинг. Общината няма никаква целенасочена политика, която дългосрочно да реши проблемите с паркирането както в центъра, така и в кварталите, където зелените пространства, тротоарите и детските площадки са окупирани от коли.
Недоумение буди фактът, че за паркирането в ЦГМ, все още отговаря Румяна Милова - част от предишното ръководство на дружеството, сменено заради съмнения за корупция.
Йорданка Фандъкова - Yordanka Fandakova - до кога ще събирате милиони от гражданите без да решавате проблемите им? Колко още може да продължи това безотговорно управление, което не дава нищо в замяна? Нали Евгени Крусев уж трябваше да представлява промяната към значително по-открито и амбициозно управление? Кога ще видим оправени тротоари, свободни и поддържани зелени площи, подземни паркинги и сериозна политика за намаляването на ползването на колите в София? Щом не можете да решите и един единствен проблем, защо изобщо заемате тези управленски позиции?
Моля, подкрепете ни.