Студентският съвет в СУ иска оставки заради проблеми с настаняване в общежития
"Смятам, че достатъчно време дадохме толерантност да се случат неща, за които сме алармирали, че са проблем", заяви той. По думите му, поделение "Социално-битово обслужване" управлява базите данни, сървърите, касите за заплащане на таксите за общежития, а домакините са техни служители, затова Студентският съвет ще търси отговорност за проблемите с кампанията именно от тях.
Настанителната кампания за общежитията на СУ започна през втората половина на месеца. Студентите се оплакват от дългите опашки и системата за подаване на документи онлайн. Част от тях твърдят, че личните им данни не са защитени, защото на сайта на Комисията по настаняване има списък в табличен вид, в който има инициали на студентите. По този повод Гълъбов обясни, че "когато излязат списъците за настаняване единственото нещо, което те съдържат, са входящият номер на заявлението и номерът на блока, за да могат студентите или да се обърнат към своя домакин, или през системата, през която са подали своето заявление, да могат да си отворят профил да видят точно в коя стая са настанени".
Според него по входящия номер с инициали е трудно да бъде индивидуализиран студентът, първоначалният вариант на списъка с номер на стая е бил отстранен в рамките на 12 часа.
Моля, подкрепете ни.