Реклама / Ads
0| 6463 |24.08.2022 НОВИНИ

Топлинен счетоводител към клиентка показва среден пръст с реплика: ”Айде, у лево”

.
Неприличен жест вместо разяснение за изравнителна сметка получила клиентка от топлинния си счетоводител. Жената твърди пред NOVA, че с нищо не е провокирала мъжа зад гишето. Искала само отговор на въпросите си. По думите й щяло да се стигне и до физическо посегателство, ако колегите на мъжа не се били намесили.
 

„Айде, у лево”, казва счетоводителят и показва среден пръст на клиентката Мария Филева.

 

Тъй като, според изравнителната й сметка, жената дължала близо 400 лева за гарсионера, в която цяла зима никой не е живял, решила да подаде жалба. Застанала на отреденото за това гише.

 

„Попитах: „Имате ли формуляр или трябва да напиша жалба в свободен текст?”. Отговорът беше: „Правете, каквото искате". Зададох въпроса повторно и отговорът отново беше същият”, разказва Филева и допълва, че тази ситуация се повтаря общо четири пъти.

 

По думите на Мария, мъжът на гишето първо повишава тон, а след това започва да изрича и обиди. Тогава друг служител се намесва и кани Мария в стаята си, за да обсъдят проблема.

 

„След което се чу репликата: „Аз сега ще ти покажа на тебе!" и вратата се отвори с трясък, с ритник, разхвърчаха се трески от бравата и в един момент скочиха всички служители от съседни стаи, за да успокояват въпросния служител. Ако не го бяха спрели неговите колеги, можеше да се стигне и до физическо посегателство”, казва клиентката.

 

На излизане от стаята, Мария успява да заснеме и неприличния жест, с който служителят я изпраща. „Искрено съжалявам за случилото се! Реакцията на нашия служител е абсолютно недопустима. Всеки, който е клиент някъде, трябва да иска обяснение и това обяснение трябва да му се даде”, коментира управителят на фирмата за топлинно счетоводство Красимир Христов.

 

Той не е станал свидетел на случилото се, нито пък е уведомен за него от служителите си. Разбира два дни по-късно от публикация в интернет. Служителят на гишето бил дългогодишен техен кадър, с когото никога не са имали проблеми.

 

Какви мерки ще бъдат предприети срещу мъжа, от фирмата ще решат след като консултират служителя си с психолог и след като отново разговарят и с него и с останалите си колеги, тъй като охранителни камери в помещението няма. Междувременно, заради проявената срещу нея агресия, Мария подава жалба в полицията. Обмисля и да се откаже от услугите на „Топлофикация”.

 
 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 5| 3996 |05.01.2022 Мартин Димитров: КЕВР е счетоводител, използван, за да носи вината за решенията на кабинета . 0| 4937 |28.07.2020 Омбудсманът настоя - столичното парно да публикува цените на топлинните счетоводители . 2| 4371 |13.12.2018 Бивш счетоводител на „Полимери“: Имало е случаи големи суми да отиват по сметки на Баневи . 1| 4948 |08.07.2018 Проф. Асен Балтов: „Пирогов” изисква от лекарите повече, отколкото да бъдат едни счетоводители

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads