Понеделник, 20 Август 2018, 10:00
Frognews
0| 2952 |17.11.2017

Потребителският съвет към ЧЕЗ обсъди промените в обслужването на клиенти

.
Промените в обслужването на клиенти и подготовката на електрическата мрежа в Западна България за зимния сезон бяха дискутирани по време на заседание на Потребителския съвет към ЧЕЗ България.
От 1 ноември 2017 г. ЧЕЗ Електро България е с нов бизнес модел. Преструктурирането на компанията, което се извършва в съответствие с нормативните изисквания, обхваща и дейностите по обслужване на клиенти. От 1 ноември във всеки център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ са обособени отделни гишета за клиенти на ЧЕЗ Електро и на ЧЕЗ Разпределение. На информационната линия 0700 10 010 са активирани специални линии за въпроси, свързани с дейността и на двете дружества. Създадени са и два отделни имейла за двете компании. На адрес info@cezelectro.bg могат да бъдат задавани въпроси свързани с дейността на „ЧЕЗ Електро България“ АД като продажба на електроенергия на свободен пазар, обслужване на клиенти, регистрация и пререгистрация на битови и стопански потребители На имейл klienti@cez-rp.bg могат да бъдат отправяни въпроси, свързани с дейността на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД,  касаещи електроразпределителната мрежа, присъединяване на обекти, деклариране на показания, прекъсвания на електрозахранването и други. Преструктурирането се извършва по начин, който  осигурява ефективност на контактите на двете дружества с клиентите, запазвайки досегашното качество на обслужване, заяви Тодор Матев, директор „Продажби на дребно“ в ЧЕЗ Електро България.

На Потребителския съвет ЧЕЗ Разпределение представи предприетите мерки за подготовка на електрическите съоръжения по мрежата за есенно-зимния сезон 2017-2018 г. В рамките на профилактиката компанията извърши термовизионна диагностика на 3100 трафопоста Термовизионната диагностика открива нередности в електрическата система още в най-ранен стадий и позволява бързото им отстраняване. Служители на ЧЕЗ Разпределение обходиха 45 хил. км мрежа и положиха 133  км нови кабели и близо 3 000 км проводници. “, каза Васил Василев, директор „Експлоатация и  поддържане“ в ЧЕЗ Разпределение България. Той представи новите полимерни стълбове, които от тази година започнаха да се монтират в труднодостъпните пресечени местности.  Освен, че са много по-леки от бетонните, те са разглобяеми на две. Това позволява да се пренасят на ръце когато пътищата са непроходими“, допълни той.

Потребителският съвет към ЧЕЗ България е консултативен орган, създаден през 2013 г. В него членуват представители както на лицензионните дружества ЧЕЗ Електро и ЧЕЗ Разпределение, така и представители на потребителски и експертни организации.
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания. Моля, подкрепете ни.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Как бащата на Ивайло Крачунов, одиозен главен редактор на Пеевския сайт-бухалка „Блиц“, се оказа съветник на шефа на КОНПИ 3| 5798 |16.11.2017 . Общински съветници от БСП с три питания към кмета на София 2| 2953 |16.11.2017 . Жени Начева ще оглави Надзорния съвет на НЗОК 0| 3057 |15.11.2017 . Кирил Ананиев: Ще формираме консултативен съвет към министъра 3| 3164 |10.11.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах

Вашите лични данни / GDPR

Скъпи потребители,

От 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR. Във връзка с това "Фрог Нюз" EООД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR. Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.

РАЗБРАХ