4|
4862
|05.06.2009
НОВИНИ
Властта атакува евровота чрез социологически врътки
Масирана атака за евровота предприеха управляващите чрез част от социологическите агенции, на които се поръчват щедро платени анкети. Посочват се почти равни резултати между ГЕРБ и БСП. Целта е да се обяви тотална мобилизация сред твърдите електорати на социалистите и ДПС.
Ще има манипулация на изборите. Вече се вижда ясно купуването на социолози, гласоподаватели и дори цели секционни комисии. Надяваме се, че медиите ще бъдат бдителни и безкомпромисни за разкритите нередности, призова Антония Първанова от НДСВ по БНТ.
Всъщност истинските цифри били 7 евродепутата за ГЕРБ, 5 –а ДПС и 4 за БСП. 1-2 мандата щели да спечелят Атака и евентуално 1 за Синята коалиция. Данните били от тайно проучване на „Позитано” 20. Почти същите цифри получили и в ГИСДИ на Илия Божинов, който се отдели от БСП и създаде ляво крило заедно с Иван Генов.
Европейците не си падат по вота за Европарламент. Това са изводите пък от първите гласувания за ЕП. Около 2/3 от гражданите на пет от най-големите европейски държави са проявили слаб интерес към изборите.
Това сочи изследването на проучване, публикувано във френския икономически всекидневник „Трибюн".
Допитването е осъществено от 26 до 29 май сред 4 536 души от Франция, Великобритания, Италия, Германия и Полша.
Започнаха вече изборите за европарламент в Ирландия и Чехия.
Вчера беше първият ден от евровота, в който гласуваха Великобритания и Холандия. Утре правото си на глас ще могат да упражнят жителите на Латвия, Кипър, Малта и Словакия.
Анализаторите коментират, че се наблюдава устойчива тенденция за намаляване на избирателната активностна гражданите на Европейския съюз за избиране на членове на ЕП.
В изборите за европейски парламент право на глас имат 375 милиона граждани на ЕС. Те ще изберат 736 членове на ЕП, като най-много евродепутати ще има Германия. Техният брой е 99. Най-малката страна членка на съюза - Малта, ще разполага с петима представителите в ЕП.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads