7|
8809
|24.11.2014
АКТУАЛНО
Р. Драганов за Фрог: Като се напише „България” в Китай, излиза Азис
Съседна Албания е страна, от която бихме могли да почерпим положителен пример за развитие на туристическия сектор. Там има увеличение на туризма с 50%. Може да обърнем поглед и към Македония и как те брандират страната си в Китай. Ще забележим, че нашата съседка прави всичко това, което България не прави, коментира пред Фрог нюз Румен Драганов, председател на Института за анализи и оценки в туризма.
Македонците поддържат сайт, който представя страната им, регистриран в Китай и съответно на китайски език. България за сравнение няма такъв сайт. Когато се напише „България” в интернет от Китай, излиза като резултат от търсенето Азис, коментира експертът.
Има десетки примери близо до нашата граница, от които можем да се учим. Въобще не искам да давам за пример страни от Европейския съюз като Чехия, Унгария, които бележат бум в задокеанския туризъм, не само по отношение на Китай, но и на Япония, Австралия, САЩ.
Да не говорим за нискобюджетните и уикендови полети и fly-drive програми (пакет, включващ полет и кола под наем – бел. ред.), които са абсолютен хит в момента в Европа. Нашите съседни дестинации, включително Белград, Букурещ и Скопие са пълни с туристи докато София се явява най-скучният град в ЕС по отношение на туризма, коментира Румен Драганов.
София не се рекламира и няма програма. Нещото, което има, е неработещ Консултативен съвет по туризъм към кмета на общината, който не се е променял откакто се е конституирал отпреди близо 15 г. Той е запушен от стари архаично мислещи хора. Единственото нещо, което им е в главата, са остарели форми на правене на реклама. Факт е, че София беше най-неприветливата столица това лято. В центъра на София имаше затворени ресторанти за ремонт, а на други имаше табели, че персоналът е освободен поради отпуска. Няма друга столица в Европа, която да си позволи през август да бъде затворена за туристи, заяви Драганов.
Цялото интервю с Румен Драганов четете тези дни във Фрог нюз
Има десетки примери близо до нашата граница, от които можем да се учим. Въобще не искам да давам за пример страни от Европейския съюз като Чехия, Унгария, които бележат бум в задокеанския туризъм, не само по отношение на Китай, но и на Япония, Австралия, САЩ.
Да не говорим за нискобюджетните и уикендови полети и fly-drive програми (пакет, включващ полет и кола под наем – бел. ред.), които са абсолютен хит в момента в Европа. Нашите съседни дестинации, включително Белград, Букурещ и Скопие са пълни с туристи докато София се явява най-скучният град в ЕС по отношение на туризма, коментира Румен Драганов.
София не се рекламира и няма програма. Нещото, което има, е неработещ Консултативен съвет по туризъм към кмета на общината, който не се е променял откакто се е конституирал отпреди близо 15 г. Той е запушен от стари архаично мислещи хора. Единственото нещо, което им е в главата, са остарели форми на правене на реклама. Факт е, че София беше най-неприветливата столица това лято. В центъра на София имаше затворени ресторанти за ремонт, а на други имаше табели, че персоналът е освободен поради отпуска. Няма друга столица в Европа, която да си позволи през август да бъде затворена за туристи, заяви Драганов.
Цялото интервю с Румен Драганов четете тези дни във Фрог нюз
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads