„Фейсбук” въвежда радикални промени
В основната рубрика "Новини" (News Feed) ще се отдава предимство на снимки и публикации на семейството и приятелите за сметка на съдържанието, публикувано от търговски марки, медии, известни личности и други страници.
Вероятно резултатът ще доведе по-малко прекарано време от потребителите във водещата социална мрежа. Промяната ще доведе до по-голяма тежест на социалните контакти и отношения, според продуктовия мениджър на News Feed Джон Хегман.
"Това е голяма промяна", каза той пред АФП. Хората реално ще прекарват по-малко време във "Фейсбук", но ще се чувстваме добре, защото ще направим прекараното време по-ценно, изтъкна Хегман.
Например, семеен видеоклип ще се смята за по-важен, за да му се обърне внимание, отколкото на информация за звезда или любим ресторант. Смятаме, че комуникацията между хората е по-важна от пасивно консумирано съдържание, подчерта Хегман и добави, че това ще бъде една от най-важните промени, които са правили.
Съоснователят и шеф на "Фейсбук" Марк Зукърбърг заяви, че свързването на хората и засилването на комуникациите в реалния свят са приоритети за компанията. Google, Twitter и Facebook са под натиск, тъй като позволяват разпространението на фалшиви новини. "Фейсбук" въведе серия от промени за разрешаване на проблема.
Моля, подкрепете ни.