Реклама / Ads
3| 5400 |10.10.2015 АКТУАЛНО

Ген. Войнов: Огнен апокалипсис чакаше Витиня

.
Тунелът Витиня е дълъг 1163 м. Имаше вентилационна система. Сработила ли е? Готов ли е тунелът за експлоатация? Тунелът представлява комин. При катастрофата е нормално да има теч на гориво, както и дим. Господ сега е помогнал, но следващия път – няма. Не може да разчитаме на Господ! Това заяви бившият шеф на пожарната Ген. Кирил Войнов в „Събуди се”.
 

Ако имаше пожар, нищо не можеше да се направи. Жертвите щяха да са много, продължи генералът.

 

Това нещо, което стана по направление Варна, не можеше да стане по направление София заради големия наклон. Дано Павлова да изпълни обещанията си по отношение на пътищата, каза още Войнов.

 

Имаше много дим, предположих, че има проблем, тъй като по дясната лента имаше струпани коли, както и пътен полицай. Беше мокро и хлъзгаво. Навлязох в тунела и прецених, че няма да се измъкна, затова минах на заден. Линейката поднасяше, разказа шофьорът на линейката със спешен пациент.

 

Карах със 100 км/ ч и въпреки това ме изпреварваха. Призовавам всички да карат със съобразена скорост, апелира шофьорът Пламен Славков.

 

Тунелите в България са потенциални гробници. Те нямат необходимото оборудване при инциденти, или пък ако го имат, то не е годно за ползване. Голяма част от тях са построени през 70-те и 80-те години на миналия век.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 1| 4986 |09.10.2015 Отворено е движението през тунела "Витиня" . 10| 4829 |07.10.2015 МС даде зелена светлина за договора за ремонт на изтребителите ни в Полша . 4| 6401 |07.10.2015 Политолог за Фрог: Случаят „Пиже “ е резултат от излизане на повърхността на ретроградната и необразована „пяна“ . 9| 6639 |06.10.2015 Д-р Дечев за Фрог: С пръстовите отпечатъци Москов призна провала си с четците

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads