За 6 месеца над 36 000 клиенти на ЧЕЗ се регистрираха за електронна фактура
Все по-голям брой клиенти предпочитат удобството и сигурността на електронната фактура. Освен безспорните си екологични ползи, електронната фактура е изключително удобна за клиентите. Те я получават до 24 часа след издаването ѝ и имат достъп до персонален, електронен архив на своите месечни сметки за електроенергия. Електронната фактура гарантира сигурна защита на личните данни, спестява време и дава възможност за лесно и практично контролиране на разходите. Тя е валиден, електронно подписан, данъчен документ, който е напълно идентичен с хартиената версия. Бързото и навременно получаване на информацията за месечните задължения, сигурният достъп до данните отвсякъде и по всяко време, осигуряват допълнително спокойствие и комфорт.
Електронната фактура е напълно безплатна услуга и може да бъде заявена на корпоративния уебсайт www.cez.bg, в Центровете за обслужване на клиенти, с обаждане на 0700 10 010 или в офисите на Изипей. За целта е необходимо да се предостави клиентски номер, оторизационен код и имейл адрес. След регистрацията клиентите могат да следят документите си както в електронния архив на сайта, така и на посочения от тях имейл адрес.
Моля, подкрепете ни.