6|
6020
|26.03.2015
СВЯТ
Прокуратурата: Вторият пилот нарочно разбил самолета
Вторият пилот на разбилия се във френските Алпи „Еърбъс” A320 умишлено не е пуснал първия пилот в кабината на самолета, съобщи CNN, позовавайки се на прокурора на Марсилия Брис Робен.
По данни на прокуратурата, първият пилот е бил заключен извън пилотската кабина и не е бил пуснат да влезе. По думите на Робен, вторият пилот е искал самолетът да се разбие.
По-рано авиационните експерти коментираха изтеклата информация за записа от черната кутия на катастрофиралия над Алпите самолет, като заявиха, че смърт или припадък може да е причина за това пилотът или пилотите да не са предотвратили сблъсъка на самолета с планината.
Вторият пилот е 28-годишен германец, казва се Андреас Лубиц. В първите 20 минути двамата пилоти разговарят приятелски, след това стават лаконични. Тогава капитанът отправя молба към втория пилот да поеме управлението, докато той отиде до тоалетната.
Докато е сам в кабината, Лубиц започва снижаване. Той е използвал бутони от системата за мониторинг, за да ускори спускането и действията са били съзнателни. "Чуват се няколко викове от капитана да бъде пуснат в кабината, безуспешно. Чука по вратата, но няма никакъв отговор. До момента на катастрофата се чува дишането на втория пилот в кабината", казва френският прокурор.
Робен отказва да определи действията на пилота като самоубийство. "Не е имал причина да прекъсне връзката с други самолети. Дишането му е било нормално. Можехме да чуем викове минути преди самолетът да се разбие"
"Дишал е нормално, не е промълвил и дума", казва Робен. "Абсолютна тишина в пилотската кабина. Нищо, нито дума през последните 10 минути", повтаря френският прокурор. Според Робен най-вероятната интерпретация е, че пилотът е отказал да отвори и е разбил самолета. "Намерението е било да разруши самолета", казва френският прокурор.
По-рано германската прокуратура в Дюселдорф потвърди, че по време на критичните последни минути в кабината е имало само един пилот.
Припомняме, че във вторник самолет на германската компания „Джърмънуингс" се разби във френските Алпи, при което загинаха всички 150 души на борда.
По-рано авиационните експерти коментираха изтеклата информация за записа от черната кутия на катастрофиралия над Алпите самолет, като заявиха, че смърт или припадък може да е причина за това пилотът или пилотите да не са предотвратили сблъсъка на самолета с планината.
Вторият пилот е 28-годишен германец, казва се Андреас Лубиц. В първите 20 минути двамата пилоти разговарят приятелски, след това стават лаконични. Тогава капитанът отправя молба към втория пилот да поеме управлението, докато той отиде до тоалетната.
Докато е сам в кабината, Лубиц започва снижаване. Той е използвал бутони от системата за мониторинг, за да ускори спускането и действията са били съзнателни. "Чуват се няколко викове от капитана да бъде пуснат в кабината, безуспешно. Чука по вратата, но няма никакъв отговор. До момента на катастрофата се чува дишането на втория пилот в кабината", казва френският прокурор.
Робен отказва да определи действията на пилота като самоубийство. "Не е имал причина да прекъсне връзката с други самолети. Дишането му е било нормално. Можехме да чуем викове минути преди самолетът да се разбие"
"Дишал е нормално, не е промълвил и дума", казва Робен. "Абсолютна тишина в пилотската кабина. Нищо, нито дума през последните 10 минути", повтаря френският прокурор. Според Робен най-вероятната интерпретация е, че пилотът е отказал да отвори и е разбил самолета. "Намерението е било да разруши самолета", казва френският прокурор.
По-рано германската прокуратура в Дюселдорф потвърди, че по време на критичните последни минути в кабината е имало само един пилот.
Припомняме, че във вторник самолет на германската компания „Джърмънуингс" се разби във френските Алпи, при което загинаха всички 150 души на борда.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads