Реклама / Ads
67| 6373 |06.07.2007 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Бордът по туризъм остана и без пресаташе

.
Във връзка с проблемите и скандалите в Националния борд по туризъм публикуваме писмото на Соня Колтуклиева без редакционна намеса. В него тя разяснява мотивите си да се откаже в бъдеще да изпълнява ангажимента си като отговаряща за връзки с обществеността и медиите на Националния борд по туризъм.
 
Уважаеми колеги,

Уведомявам ви, че имам сериозни мотиви, за да откажа в бъдеще да изпълнявам ангажимента си като отговаряща за връзки с обществеността и медиите на Националния борд по туризъм. Ангажимент, който поех с решение на учредителите на НБТ и на УС на НБТ, след създаването на организацията на 3 май 2006 г.

Мотивите ми за това категорично решение са следните:

1. Несъгласие с авторитарното и манипулативно командване на Националния борд по туризъм от председателя на сдружението Георги Гергов - в нарушение на Устава на НБТ, незачитане на принципите за демократичност, прозрачност и съобразяване с волята на колективния орган за управление. Принципи, които са в основата на всяка доброволна обществена организация на гражданското общество.
Отвратена съм от опитите на Георги Гергов да ме рекетира финансово, за да изпълнявам неговите нареждания, с ултиматума, че в противен случай ще скъса договора ми за пиар на НБТ.
Напомням, че този ангажимент и съответното възнаграждение ми бяха определени от УС на НБТ и то се изплащаше от членския внос на организацията.
Публично е известно, че дейността на НБТ се свеждаше главно до ПР активности. Така и не се стигна до конкретни ползи за членовете на сдружението. За една година не беше доведена докрай нито една инициатива на НБТ, прогласена в медиите.
2. Несъгласие с подписването на меморандума за създаване на конфедерация на туризма. Това беше направено без да са уведомени членовете на НБТ и въпреки изразените несъгласия на голяма част от членовете на УС на НБТ за учредяването на ново юридическо лице, направени писмено още преди 20 април 2007 г. и потвърдени на заседанието на УС на 3 май 2007 г.
3. Несъгласие с  изолирането на членовете на НБТ и отсъствието на коректна и ефективна комуникация с тях.
4. Несъгласие с опитите за обвързване на НБТ с една политическа сила и арогантната демонстрация на тази обвързаност.
5. Несъгласие с действията на Председателя на УС и изпълнителен директор на НБТ Поли Карастоянова, заради неприемливото преплитане на корпоративни и политически интереси, неизпълнението на основните й задължения като изпълнителен директор на НБТ – например: неизготвяне на програма и правилник за работата на УС, липсата на периодични финансови отчети, липсата на протоколи от заседанията на УС и КС (с подписи от присъстващите на заседанията), отсъствието на програма за привличането на нови членове на НБТ.
6. Несъгласие с използването на НБТ като трамплин и заложник на кариеристични амбиции и домогвания до политическо влияние.

Уважаеми колеги, при този отблъскващ стил на деспотичност при ръководенето на организацията през последните месеци, НБТ се дискредитира в публичното пространство и  вече не е в състояние да влияе върху процесите в туристическия бранш. Това са моите впечатления и убеждение.

Дълбоко е накърнена мотивацията ми, с която участвах в създаването на НБТ и в изграждането на публичния образ на Борда. Не съществува реална дейност на НБТ, няма съгласие и партньорство в УС, заедно с колеги от УС със съжаление констатираме липсата на перспектива в Националния борд по туризъм.

Благодаря ви за вниманието и ви пожелавам успешна седмица.

С уважение:
Соня Колтуклиева
член на УС на НБТ

София, 25 юни 2007 г.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 28| 6300 |02.07.2007 В Борда по туризъм скандалите не секват . 0| 5536 |18.06.2007 Туризъм ще се учи и в Царево . 0| 13129 |31.05.2007 Швейцария - меката на обучението по туризъм . 0| 5377 |18.05.2007 Екскурзоводите и Агенцията по туризъм в спор за промени в правилата

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads