2|
8038
|24.04.2009
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
Фирмите за интериори с 50 на сто загуби от кризата
Единствените фирми, които са на печалба са вносителите на соларните панели, които се предпочитат от хората заради поскъпващия ток.
На международната изложба „Интериор” в Интер експо център търговци показват всички възможни продукти, свързани с интериора на апартаменти, къщи и хотели. В нея участват фирми от 18 страни, сред които и България. В залите на изложбения комплекс посетителите имат възможността да се запознаят с най-новите продукти и решения за довършителни, ремонтни дейности, интериорно и екстериорно оформление на строителни обекти. Фирмите показват най-новите си модели врати, дограми и прозорци, заключващи устройства, санитарен фаянс и керамика.
Най-новият хит в момента е дървен профил на дограма с алуминиева капачка от външната страна. Нововъведението съчетава естетичните качества издръжливост и естетика. Посетителите могат да видят и нов трислоен паркет, подходящ за СПА центрове. Изборът на блиндирани врати също е голям. По-казани са широка гама външни и вътрешни щори, като в момента на мода са вертикалните. Както се досещате думата криза се чува и в залите на Експо центъра. Търговците се оплакват, че работата и печалбите им са се понижили до 50%.
Единствените, които не са засегнати са дистрибуторите на соларни панели, които могат да се монтират както на покрива, така и в двора на къщите за отопляване на басейна. „С поскъпването на тока все повече хора прибягват към соларните тела. Освен това от ЕС отпускат заеми за закупуването им, тъй като са прироопазващ енергиен източник.”, коментираха продавачите.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads