Къде да предадете колата си за скрап в България
Освен това данъците и застраховките са толкова високи, че са направо непосилни за средностатистическия германец. Поради тези причини немците са принудени да се отървават от старите си коли. Как става това, ни разказва DW. Според немското издание, германците имат два основни варианта да се избавят от старите си коли.
Утилизацията може да стане в специализиран пункт, като за целта се заплаща такса от 100 евро, като се плаща и транспортирането на автомобила. Ако преди унищожаването на колата се окаже, че по колата има годни резервни части, то собственикът може да получи сума от няколкостотин евро. Проверката и оценката се извършват от експерти във въпросните пунктове. Вторият вариант е утилизация чрез автопроизводителя.
Тук сумата, която получава собственикът е по-висока, но производителите не приемат автомобили, които са с неоригинални резервни части. При утилизацията се свалят колелата, източват се всички течности и се разглобяват годните за повторна употреба възли и агрегати, които могат да се препродадат.
След това колата изминава последният си път до шредерната инсталация. За изоставени автомобили глобата е 2000 евро, а ако пък колата се продаде на търговец от източна Европа, например, то тя трябва да е с всички нужни документи и прегледи. В противен случай собственикът също подлежи на санкция.
ЕКОМЕТАЛ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД притежава всички необходими разрешителни и най-модерната технология за преработка на старите автомобили. Предавайки колата си на нас, вие имате гаранция, че тя наистина ще бъде преработена по най-екологосъобразния начин.
Изкупува коли за скрап на най-добрите цени в страната, осигурява безплатен транспорт и извозване от адрес на клиента, издава удостоверение за дерегистрация важащо пред КАТ и Общината за отписване, работи в цялата страна без почивен ден от 08 до 20 часа.
Моля, подкрепете ни.