0|
12188
|10.02.2010
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
„KING” вече и в златен Дубай. Марката за мъже подлуди богатите араби
От месец април 2010 г. и арабските шейховете ще пушат от родните цигари „KING”. Производителят им “King’s Tobacco” сключи няколко крупни договора за износ на кралската марка в региона на Обединените арабски емирства, Близкия Изток и Африка.
Общият размер на първоначално договорените количества е за над 30 000 мастърбокса месечно. “KING” ще се продава във всички арабски държави под същото име, потвърдиха от компанията.
Сделката бе сключена в рамките на едно от най-престижните световни изложения Middle East Exclusive (MEE), което се проведе миналата седмица в Дубай. В него всяка година взимат участие едни от най-големите производители на луксозни и качествени стоки, които отговарят на бляскавия стил на живот на арабските Шейхове и пертолните магнати. С участието си, „KING”, най-успешният ни бранд сред мъжките цигари за 2009 г., се нареди сред 100-те „златни” марки в света. Сред тях ежегодно се отличават и Porsche, Versace, Dom Perignon, маркови пури и всичко, носещо скъпа визия и стил, пасващи на богатите.
За българската „King’s Tobacco” това бе първо от няколкото участия на световни изложения от този ранг за 2010г. В рамките на три дни над 50 водещи търговци на цигари и тютюневи изделия от Обединените Арабски Емирства, Сирия, Египет, Турция, Гърция, Либия, Ливан, Алжир и региона са преговаряли за внос на “KING”. Поканата от страна на организаторите говори за явно желание и интерес за развиване на отношенията в сектора между Дубай и България и е признание за високото качество на мъжките ни цигари, коментираха експерти.
„Интересът на арабските държави към българските цигари и по-специално към нашата марка “KING” създава предпоставка за мащабни инвестиции и раздвижване на българската икономика в период на нестабилност. По този начин ще се открият и стотици нови работни места, което е от съществена важност в национален мащаб.”, коментира Изпълнителния директор на „King’s Tobacco”, Бойко Качулев.
През 2009 г. марката “KING” постигна невиждани за родния ни пазар успехи и достигна до челната тройка сред мъжките брандове. Само за последната година няколко от най-големите европейски държави проявиха интерес към кралската марка, която успешно се налага в над 12 държави, сред които Швеция, Хърватска, Босна, Ирак, Турция, Румъния, Испания и САЩ. Сделката сключена в Дубай е поредната голяма крачка, която отваря вратите за качествените български цигари към арабските пазари и нещо повече – на път е да се нареди сред любимите марки на най-богатите. За да отговори с капацитет на растящото търсене на „KING”, „King’s Tobacco” вече прави мащабни инвестиции в разширяване на производствените си бази и въвеждане на нови технологии.
Сделката бе сключена в рамките на едно от най-престижните световни изложения Middle East Exclusive (MEE), което се проведе миналата седмица в Дубай. В него всяка година взимат участие едни от най-големите производители на луксозни и качествени стоки, които отговарят на бляскавия стил на живот на арабските Шейхове и пертолните магнати. С участието си, „KING”, най-успешният ни бранд сред мъжките цигари за 2009 г., се нареди сред 100-те „златни” марки в света. Сред тях ежегодно се отличават и Porsche, Versace, Dom Perignon, маркови пури и всичко, носещо скъпа визия и стил, пасващи на богатите.
За българската „King’s Tobacco” това бе първо от няколкото участия на световни изложения от този ранг за 2010г. В рамките на три дни над 50 водещи търговци на цигари и тютюневи изделия от Обединените Арабски Емирства, Сирия, Египет, Турция, Гърция, Либия, Ливан, Алжир и региона са преговаряли за внос на “KING”. Поканата от страна на организаторите говори за явно желание и интерес за развиване на отношенията в сектора между Дубай и България и е признание за високото качество на мъжките ни цигари, коментираха експерти.
„Интересът на арабските държави към българските цигари и по-специално към нашата марка “KING” създава предпоставка за мащабни инвестиции и раздвижване на българската икономика в период на нестабилност. По този начин ще се открият и стотици нови работни места, което е от съществена важност в национален мащаб.”, коментира Изпълнителния директор на „King’s Tobacco”, Бойко Качулев.
През 2009 г. марката “KING” постигна невиждани за родния ни пазар успехи и достигна до челната тройка сред мъжките брандове. Само за последната година няколко от най-големите европейски държави проявиха интерес към кралската марка, която успешно се налага в над 12 държави, сред които Швеция, Хърватска, Босна, Ирак, Турция, Румъния, Испания и САЩ. Сделката сключена в Дубай е поредната голяма крачка, която отваря вратите за качествените български цигари към арабските пазари и нещо повече – на път е да се нареди сред любимите марки на най-богатите. За да отговори с капацитет на растящото търсене на „KING”, „King’s Tobacco” вече прави мащабни инвестиции в разширяване на производствените си бази и въвеждане на нови технологии.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads