Неделя, 19 Ноември 2017, 14:26
Frognews
1| 2856 |26.10.2017

Клиенти на ЧЕЗ ЕЛЕКТРО участват активно в „Подарък от ЧЕЗ без повод“

.
„ЧЕЗ Електро България“ АД осъществи още една своя кампания, популяризираща енергийната ефективност – „Подарък от ЧЕЗ без повод“. Партньор в инициативата бе търговска верига „Мосю Бриколаж“ чрез магазините си в София /кв. „Дружба“, кв. „Люлин“ и „Ринг МОЛ“/, Благоевград и Плевен.

От 19 до 25 октомври 2017 г., всеки клиент на „ЧЕЗ Електро България“ АД, който върна стара, използвана крушка с нажежаема жичка в посочените магазини, получи безплатно LED крушка.

 

„Изненадахте ме приятно! Бях в Център за клиенти на ЧЕЗ и от служителите разбрах за кампанията с новите LED крушки. Сетих се, че вкъщи има стари крушки с нагреваеми жички, за които просто не ми остава време да изхвърля. Замених ги за 3 нови LED, които са и по-икономични! Даже си говорихме с мои приятели, по повод кампанията, за ефективността на електроуредите вкъщи. Наистина, чрез подобни инициативи разбираш, че и ти можеш да направиш много за околната среда с нещо толкова малко като една енергоспестяваща крушка. А и понижаваш сметката си за ток също!“, сподели Венета Сиромахова от София. Своето мнение изрази и Милен Йорданов от Плевен: „Страхотна инициатива! Сутринта видях рекламните плакати в магазина и се сетих, че в гаража на баща ми има такава крушка. Аз всъщност не използвам крушки с нажежаеми жички, защото са отживелица, въпреки че все още в някои домакинства в България се използват такива. Затова и подаръкът от ЧЕЗ сега осветява гаража на баща ми. Впечатлен съм, защото това наистина е лесен начин и обикновения потребител да даде своя принос за опазване на природата“.

 

„ЧЕЗ Електро България“ АД е силно ангажирано с популяризиране на идеите на енергийната ефективност като начин да се управлява и ограничава ръста в потреблението на енергия. Това е най-устойчивият икономически и природосъобразен начин за намаляване на разходите за електроенергия. Дългосрочната стратегия на дружеството е да популяризира енергийната ефективност сред клиентите. „ЧЕЗ Електро България“ АД се стреми към тази цел чрез формирането на изцяло ново отношение към потреблението на електроенергия в полза на околната среда.

 

Компанията изпълнява и дългосрочна програма за насърчаване на разумното и отговорно използване на електроенергията. Част от тази програма е популяризирането на мерки за намаляване на крайното потребление чрез информационни и образователни кампании за потребителите, включително и за деца – обучения, беседи, игри, брошури, справочници. На корпоративния уебсайт www.cez.bg, в раздел „За клиента“ е разработена специална секция „Енергийна ефективност“, където клиентите могат да намерят разнообразни съвети за разумно и отговорно използване на електроенергията.

 

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Инж. Георги Котев за Фрог: Нищо ново, тупа се топката за АЕЦ ”Белене”, ще се точат големи пари 8| 4893 |17.11.2017 . Новото амплоа на Йордан Йовчев като рекламно лице на REFAN 0| 2568 |17.11.2017 . Чуждите инвестиции се сриват с 27% 3| 2802 |16.11.2017 . Рекордна сделка: ”Еърбъс” продава 430 самолета за 49, 5 млрд. долара 1| 3258 |15.11.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах