Renault и Google разширяват партньорството за автомобилния софтуер
Партньорството с Google също така ще помогне на Renault да ускори своята "цялостна дигитална трансформация, от дизайна на автомобила до пускането му на пазара след неговото производство." Това каза главният изпълнителен директор на Renault Лука де Мео.
Мнозинството автомобилни производители и технологични компании, включително Sony, Apple и Google, разработват начини за изграждане на бъдещите автомобили в платформи, подобни на тези на смартфоните, с платими услуги, при които ключовите актуализации са безжични, припомня БНР.
Renault обяви, че има за цел да повиши маржа на оперативната печалба до 10% до края на десетилетието. Френският производител на автомобили изложи плановете си да възстанови дивидентите през следващата година и да отдели своя отдел за електрически превозни средства чрез листване на борсата.
Френската група се стреми да надгради плана си за финансов обрат след загубите през 2019г. и 2020г. и да поправи обтегнатите си отношения с японския партньор Nissan, докато продължава да се състезава с останалите конкуренти, налагащи електрически автомобили (EV).
Подразделението за електрически автомобили, известно като Ampere, ще се стреми към листване на борсата през първата половина на 2023г.
Renault също така има желание неговите служители да притежават 10% от акциите на компанията до края на десетилетието. Очаква се неговият план за трансформация да съвпадне с промяна в структурата на съюза на Renault с Nissan през следващите седмици, посочиха източници, близки до дискусиите, съобщава "Файненшъл таймс".
Компанията също така отделя бизнеса си с двигатели с вътрешно горене и днес подписа рамково споразумение за създаване на съвместно предприятие за двигатели и хибридни силови агрегати с китайската компания Geely.
Моля, подкрепете ни.