Реклама / Ads
9| 6015 |28.04.2011 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

БГ-туризмът похарчил над 6 млн.лв. за реклама

.
6 578 000 лв. са средствата, които българският туризъм е вложил в реклами, представящи страната ни в най-гледаните европейски тв канали. Парите са от проекта "Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали", а договорите са били сключвани директно с телевизиите. Това обяви Анелия Генова от Министерството на икономиката, енергетиката и
 

Като туристическа дестинация страната ни е била представена в Eurosport, Euronews, National Geographic Channel и Discovery Channel.

По Eurosport излъчванията на 30-секундните клипове са били 561, по Euronews – 952, по National Geographic Channel – 504, а по Discovery Channel – 1020.

По Eurosport и Euronews е бил излъчван общ имиджов клип, а по другите две телевизии, освен имиджов, са били излъчени и продуктови клипове на тема "Култура"и "Природа".

Над 50% от клиповете са били излъчени в най-гледаното време на всяка една от телевизиите.

По данни на телевизиите над 137 млн. зрители са гледали клиповете по четири и повече пъти.

Проведена е и интернет кампания в сайтовете на Eurosport, Euronews, National Geographic Channel.

Тепърва предстои да се измери ефектът от кампанията.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 2170 |08.12.2025 Топ техники, които правят игрите по-вълнуващи . 0| 2388 |08.12.2025 Надценки до 135% за коледната трапеза . 0| 2535 |05.12.2025 Дигитална трансформация: Българският бизнес става все по-технологичен, домакинствата също . 1| 2491 |04.12.2025 Уикенд с шеф Манчев в Maxi Park Hotel & SPA – кулинарно изживяване в обновения Pine & Dine

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads