Реклама / Ads
9| 6028 |28.04.2011 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

БГ-туризмът похарчил над 6 млн.лв. за реклама

.
6 578 000 лв. са средствата, които българският туризъм е вложил в реклами, представящи страната ни в най-гледаните европейски тв канали. Парите са от проекта "Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали", а договорите са били сключвани директно с телевизиите. Това обяви Анелия Генова от Министерството на икономиката, енергетиката и
 

Като туристическа дестинация страната ни е била представена в Eurosport, Euronews, National Geographic Channel и Discovery Channel.

По Eurosport излъчванията на 30-секундните клипове са били 561, по Euronews – 952, по National Geographic Channel – 504, а по Discovery Channel – 1020.

По Eurosport и Euronews е бил излъчван общ имиджов клип, а по другите две телевизии, освен имиджов, са били излъчени и продуктови клипове на тема "Култура"и "Природа".

Над 50% от клиповете са били излъчени в най-гледаното време на всяка една от телевизиите.

По данни на телевизиите над 137 млн. зрители са гледали клиповете по четири и повече пъти.

Проведена е и интернет кампания в сайтовете на Eurosport, Euronews, National Geographic Channel.

Тепърва предстои да се измери ефектът от кампанията.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 1| 3086 |18.10.2024 20 дни след старта на кампанията: Партиите похарчиха 1.2 млн. лв. за реклама . 1| 4044 |27.07.2023 Джулия Симпсън: В европейския туризъм България всъщност е много силна . 7| 4600 |13.04.2021 „Галъп“: 1,5 млн. души планират море у нас това лято . 28| 12948 |01.07.2019 Летен шут за туристическия бранш в България

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads