Реклама / Ads
0| 9389 |30.06.2016 ЛАЙФ СТАЙЛ

Рикар - френският вкус на Евро-2016

.
Още от средата на деветнайсетото столетие френската бохема провъзгласява модата на анасоновите питиета - които стават запазена марка по-късно на хората на изкуството, начело с импресионистите. Рикар е анасонова напитка, която прилича на тукашната мастика, но е доста по-различна. Във Франция тя се нарича пастис.
 
В страната се изпиват по 200 пастиса на секунда или 7 милиона чаши на ден. А  в дните на Евро-2016 броят на чашите скача тройно и четворно.

Наред с коняка и червеното вино пастисът с марката “Рикар” се превръща в национално френско питие, което вече 75 години е класическият аперитив в дома на всеки французин

В сравнение с гръцкото анасоново питие и мастиката, Рикар е ниско калорична напитка. То е 100 % натурално, което е достатъчен довод  да бъде  предпочитан и от жени. В една чаша има по-малко калории, отколкото в стандартна кофичка кисело мляко.

Рикар е продукт, който може да бъде консумиран по много начини. Освен класическия стил на смесване с вода, в Париж, Лион, Марсилия, Ница и другите френски гладове се правят коктейли, с добавяне на сок от боровинки, къпини, ягоди, ментов сироп, или пък тоник.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 2| 2645 |10.07.2025 Криско в Русе: Да си добър е новият тренд сред младежите . 0| 55708 |04.07.2025 Карлос Насар вече е ерген, раздели се с Маги . 0| 3727 |01.07.2025 Изберете бижу, което носи послание, със златни пръстени от Carmel Gold . 0| 4054 |28.06.2025 Червило, гланц за устни или балсам – правилният избор за всяка ситуация

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads