Реклама / Ads
0| 3482 |04.09.2018 НОВИНИ

Анализ на удовлетвореността и резултатността от проведените промоционални прояви от ИАНМСП

.
Резултатът от анализа се основава единствено на тези отзиви, получени в рамките на проучването, проведено в периода от 23-ти юли 2018 г. до 20-ти август 2018г. между българските национални предприятия и техните представители.
 

Към настоящия момент от проведеното проучване в ИАНМСП са постъпили 230 отговора от общо 186 фирми (надвишеният брой на отговорите спрямо фирмите се дължи на участието на дадено предприятие в повече от една проява) за постигнатите реални икономически резултати в следствие на участието им в организирани от ИАНМСП международни прояви през последните 9 месеца.

 

Компаниите коментират, че с участието си в тези събития те са успели да привлекат интереса на чуждестранни партньори, да спечелят повече международна популярност и в резултат на това да сключат успешни договори за износ.

 


.

Спрямо проведеното проучване сред анкетираните участници, се доказва, че организираните международни панаири, изложения и прояви от ИАНМСП са от значителна стойност за успешното реализиране на връзки и контакти с трайни търговски партньори, които ще спомогнат за бъдещото им сътрудничество.

 

В подкрепа на горното твърдение е приложима следната графична таблица:

.

Спрямо информацията отразена в графиката лесно може да се види в каква степен и форма на съвместна дейност българските и чуждестранни предприятия и инвеститори осъществяват търговски обмен. Значително по-голям е делът на „Износ“ осъществен с подкрепата на „Нови чуждестранни партньори“ и с „Традиционни чуждестранни партньори“, а „Вносът“, „Лицензът“, организирането на „Смесено предприятие“, „Франчайзингът“ или „Други“ видове партньорство представляват в пъти по-малък дял от осъществения търговски обмен в рамките на проведените прояви.

 

Индикатор за въздействието от участието в международни прояви, организирани от ИАНМСП е броят на сключените договори, като се използват данни за сключените договори от информационни карти предоставени на период от 9 месеца. Извадката в случая включва данни предоставени от 186 фирми, участвали в типа прояви Изложения и панаири, които отчитат 365 сключени договора.

 


.

Не всички фирми от извадката съобщават за сключени договори за износ. От наличната информация, изведеният резултат от проведените срещи и сключени договори с обща стойност на реализирания нов износ след участие в събитие е както следва:

 


.

 

Прави впечатление, че сключените договори са предимно в диапазона до 50 000,00 лева, а всички останали категории са със значително по-ниски стойности.

 

Настоящият анализ има за цел да предостави обобщена информация за въздействието върху конкурентоспособността и устойчивостта на МСП към икономическата среда, вследствие на участие в промоционални прояви организирани от ИАНМСП.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 4268 |24.08.2018 „Софийска вода“ инвестира в нов, втори половинвековен живот на участъци от основни водопроводни и канализационни съоръжения . 1| 4130 |17.07.2018 Момчил Неков изиска отговори от европейските институции и анализи от френската лаборатория във връзка с чумата по дребните преживни животни у нас . 8| 5361 |06.07.2018 Спаси София: Гледайте за кмет, не за канализация . 1| 4330 |28.06.2018 Альоша Даков: СО трябва да се ангажира с изграждането на канализацията в Панчарево и Кокаляне

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads