Реклама / Ads
3| 4407 |05.04.2020 НОВИНИ

Бизнесът, мобилните приложения и COVID-19: Какво се промени в навиците ни?

.
Източник: Pixabay
Развлечението минава през новите технологии. Поне по време на карантина. Заради извънредното положение редица технологични компании отчитат ръст на потреблението. Социални мрежи, стрийминг платформи и мобилни приложения са най-големите печеливши по време на пандемията. Защото са единственото “бягство” от COVID-19.
 

Най-високо потребление отчитат мобилните приложения за онлайн банкиране. Подобен скок има и в платформите за поръчване на храна, които влизат в помощ и на бизнеса - единствената възможност заведенията за продължат своята работа и да имат поне минимална печалба и именно чрез доставки.

 

Извънредното положение у нас значително е пренастроило нагласите на средностатистическия потребител, сочи проучване на Brand New Vision, в което се сравнява периода 28 февруари - 13 март и 14 март - 27 март. Иначе казано - как се изменят потребителските навици преди и след въвеждането на извънредното положение.

 

Данните сочат, че за 14 дни българите са успели да адаптират консуматорската си природа към новата среда и да заменят всичко, с което са свикнали, с неговата онлайн алтернатива. Ръст в потреблението е отчетен и при електронната търговия.

 

Не е ясно обаче колко трайни ще са промените и дали ще се задържат и след края на извънредното положение.

 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 3| 4074 |13.12.2018 Шефът на Националното бюро на автомобилните застрахователи подаде оставка . 0| 3926 |09.11.2018 М. Найденов: Фермерите да търсят мобилните станции за унищожаване на животински трупове, а не да загробват . 0| 4847 |22.05.2018 Зукърбърг: Приложенията във Фейсбук ще имат по-ограничен достъп до данните ви . 0| 4659 |27.04.2018 Мобилните телефони ни изкривяват и докарват мигрена

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads