Реклама / Ads

3| 3399 |05.04.2020

Бизнесът, мобилните приложения и COVID-19: Какво се промени в навиците ни?

.
Източник: Pixabay
Развлечението минава през новите технологии. Поне по време на карантина. Заради извънредното положение редица технологични компании отчитат ръст на потреблението. Социални мрежи, стрийминг платформи и мобилни приложения са най-големите печеливши по време на пандемията. Защото са единственото “бягство” от COVID-19.

Най-високо потребление отчитат мобилните приложения за онлайн банкиране. Подобен скок има и в платформите за поръчване на храна, които влизат в помощ и на бизнеса - единствената възможност заведенията за продължат своята работа и да имат поне минимална печалба и именно чрез доставки.

 

Извънредното положение у нас значително е пренастроило нагласите на средностатистическия потребител, сочи проучване на Brand New Vision, в което се сравнява периода 28 февруари - 13 март и 14 март - 27 март. Иначе казано - как се изменят потребителските навици преди и след въвеждането на извънредното положение.

 

Данните сочат, че за 14 дни българите са успели да адаптират консуматорската си природа към новата среда и да заменят всичко, с което са свикнали, с неговата онлайн алтернатива. Ръст в потреблението е отчетен и при електронната търговия.

 

Не е ясно обаче колко трайни ще са промените и дали ще се задържат и след края на извънредното положение.

 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay Donate now
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Шефът на Националното бюро на автомобилните застрахователи подаде оставка 3| 3127 |13.12.2018 . М. Найденов: Фермерите да търсят мобилните станции за унищожаване на животински трупове, а не да загробват 0| 3157 |09.11.2018 . Зукърбърг: Приложенията във Фейсбук ще имат по-ограничен достъп до данните ви 0| 4186 |22.05.2018 . Мобилните телефони ни изкривяват и докарват мигрена 0| 3639 |27.04.2018

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads

НАЙ-ЧЕТЕНИ

    Реклама / Ads

    БЛОГОВЕ