Реклама / Ads
1| 5526 |15.01.2014 НОВИНИ

В. Кльонков: Лошото обслужване в EVN доказва, че не се правят никакви инвестиции в сектора

.
През последните месеци са подадени десетки сигнали срещу енергийния монополист EVN в приемната на „България без цензура“ в Пловдив. Това заяви представителят на сдружението за града Васил Кльонков. Некоректно отчитане на използваната дневна и нощна енергия, смяна на електромери без известие за абонатите и нерегламентирано прекъсване на захранването са част от най-често срещаните казуси.
 

Установени са масови нарушения в неспазването на нормативните актове. При подаване на сигнали от абонатите към EVN те извършват фиктивни проверки и не
намират нарушения в действията си. Липсва конкретно лице, което да отговаря на въпросите на гражданите. Дават се само уклончиви отговори, за лошото качество на енергозахранване, което поражда множеството оплаквания от граждани. „Широко се пропагандира, че има намаление в цената за електричество, а сметките за ток продължават да растат.

Освен това ниското качество на обслужване е напълно неефективно. 
Очевидно е, че монополите са покровителствани и при сегашната власт“, заяви Кльонков като обобщение на сигналите. Представители на „България без цензура“ са сезирали ДКЕВР за системните нарушения на EVN в Южна България. Един от юристите на движението, адвокат Дяко Дяков, допълва, че липсва каквото и да е човешко отношение към клиентите на ЕРП-то. Заради честите токови удари масово изгарят електрически уреди, за които се дължи компенсация, но такава не се изплаща. Отчетните периоди нерегламентирано се увеличават от 30 на 40 дни без никакво предупреждение. Гражданите не могат да планират разходите си. Цялостните действия на EVN са злоупотреба с господстващия им характер спрямо потребителите.

„За пореден път се 
доказва, че липсва държавна подкрепа и намеса точно там, където е най-необходима. Целта на „България без цензура“ към момента е да съдейства на гражданите с всички позволени механизми, но генералната промяна може да се направи само с политически средства и воля от страна на властимащите“, заяви Дяков.

Всички офиси на „България без цензура“ в страната предоставят 
безплатна юридическа помощ и консултации за граждани. Сигналите се предават към компетентните органи и след разглеждане на случаите гражданите получават конкретни резултати.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 1| 6138 |19.12.2013 Съдът: Иво Николов да заплати 23 500 лв. на „Информационно обслужване” . 56| 10348 |22.09.2013 О. Стефанов: Докато лошото не почука на вратата, всеки мисли, че ще го подмине . 16| 5486 |03.08.2013 Проф. Константинов: Сами подадохме оставка от "Информационно обслужване" . 12| 6488 |02.08.2013 Чистка мина и през "Информационно обслужване"

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads