Мъск планира да позволи политическите реклами в Twitter
Този ход идва след масовото оттегляне на рекламодатели от платформата, което започна след като собственикът на Tesla купи и социалната мрежа през октомври. Платформата видя скок в употребата на реч на омразата и отмени забраните върху някои крайнодесни потребители.
С решението си Twitter се нарежда до други големи социални мрежи като Facebook на Meta и YouTube на Google, които позволяват платено политическо съдържание. Едно забележително изключение е TikTok на ByteDance, който все още има забрана за политическа реклама.
Този ход може потенциално да доведе до повече приходи за Twitter.
Това е последният от поредица ходове на Мъск, които обърнаха политиките, въведени при бившия главен изпълнителен директор и съосновател Джак Дорси. Дорси забрани всички политически реклами през ноември 2019 г., с мотив, че този тип реклами водят до "значителни последици, с които днешната демократична инфраструктура не може да се справи".
Моля, подкрепете ни.