Реклама / Ads
2| 6812 |01.04.2015 НОВИНИ

Над 100 доставчика за плодове и зеленчуци ползва „Лидл”

.
Лидл България ползва над 100 доставчика, които зареждат магазините на веригата с пресни плодове и зеленчуци всеки ден, стана ясно при представяне на кампанията "Мениджър Свежест", която стартира в края на януари 2015 г. За последните няколко месеца търговската верига отчита 40% ръст в продажбите на тези две продуктови категории. В навечерието на своята 5-та годишнина на нашия пазар от компанията заявиха, че са постигнали и двуцифрен ръст на оборота.
 
До 3 пъти е увеличението на асортимента в отделни групи и подгрупи свежи продукти за трапезата. “Към този момент например, предлагаме на клиентите си до 6-7 вида домати - от превъзходно вкусните традиционни български розови домати, през все по-популярните чери домати или типичните за консервиране рома до сортове като кумато или цветни чери домати“, сподели г-жа Милена Драгийска-Денчева, управител на Лидл България. “Българският клиент търси разнообразието, но винаги с претенция за отлично качество - и при традиционните продукти за българина, и при екзотичните плодове. А в Лидл не правим компромис с отличното качество на много добра цена”, допълни тя.

От Лидл демонстрираха на практика в логистичната си база, че приемат от всичките си доставчици – и български, и чуждестранни - само продукти първо качество. При пристигането си в Лидл продуктите се проверяват на три етапа - 1. вид, размер и свежест; 2. вкусови качества и 3. проби за лабораторни анализи. Основно правило на компанията е ежедневна поръчка от всеки магазин на плодове и зеленчуци и ежедневни доставки с една единствена цел - прясно откъснатите салати и др. малотрайни стоки (като пресен лук и чесън, рукола и други) да достигнат най-късно на следващия ден във всеки магазин на веригата в България.

На пазара през зимата се предлагат до 25% плодове и зеленчуци българско производство, а през летния сезон делът на родното производство достига до 50%. Лидл България си партнира успешно с български производители, които могат да посрещнат необходимите на веригата обеми и да отговорят на изискването за качество. Като пример за дългосрочно ориентирано сътрудничество компанията посочи и българското сдружение за производство на плодове и зеленчуци „Хепи Фрутс”.

“Толерираме българските производители, които са проактивни и заедно с тях осигуряваме на клиентите качествени стоки”, посочи г-жа Драгийска-Денчева. “Подпомагаме нашите български доставчици на няколко нива – от една страна, с обратна връзка за предпочитани от клиента сортове, а от друга и с идеи за търсени сортове, вид опаковки на готовата продукция и т.н., с цел максимално съхранение на свежестта и добър търговски вид”.

Лидл България оперира понастоящем 76 обекта в общо 40 града, като от стъпването си в страната до края на 2015 г. инвестициите на компанията ще надхвърлят 1 млрд. лв., като в рамките на годината ще отворят врати и още три нови магазина.

Lidl е част от немската Шварц-група, оперираща в областта на търговията с хранителни и нехранителни продукти. Lidl има около 10 000 магазина в повече от 20 европейски страни. Компанията е основана през 30-те години на XX-ти век в Германия (седалище Некарсулм) и се отличава с бърз и постоянен растеж.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 5791 |19.10.2014 Рекордно есенно поскъпване на плодовете и зеленчуците . 1| 4891 |26.08.2014 Да се забранят цигарите с вкус на плодове и алкохол, зове СЗО . 3| 4675 |22.08.2014 Държавата ще купува наши плодове заради руското ембарго . 33| 6406 |07.08.2014 Турция иска да снабдява Русия с плодове и зеленчуци

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads