Нов клиентски център на “Софийска вода” отваря врати на 1 февруари
Новият център осигурява функционално разделение на услугите, за да се спести неудобство, както и времето на клиентите. Той разполага с 5 обособени гишета за плащания на сметки и други такси, за предоставяне на бързи услуги и информация, и за заявяване на услуги, които изискват по-дълго време за работа с определен клиент.
Във всички центровете действа електронна система за поредност на обслужване чрез билети с номера за насочване на клиентите. На екрани се предлага дигитално видео съдържание с услугите на дружеството, съвети към клиентите и актуални новини. Осигурени са и удобни места за изчакване с безплатен Wi-Fi.
„Софийска вода“ разполага и с набор от електронни услуги, от които лесно и безопасно може да се възползва всеки на електронен адрес https://www.sofiyskavoda.bg/default.aspx. Всички центрове за обслужване на клиенти на дружеството спазват строги противоепидемични мерки - осигурени са препарати за ръце, монтирани са защитни прегради, a помещенията се затварят и дезинфекцират по няколко пъти дневно.
Моля, подкрепете ни.