Образование в условия на COVID-19: Противоепидемичните мерки и детската психика
Какви поражения обаче ще имат мерките срещу разпространението на коронавируса върху психиката на децата?
“Самата дума „изолатор“ буди изключително голяма тревожност не само у децата, но и у възрастните. Аз смятам, че тя е крайно неподходяща“, посочи пред БНР училищният психолог Гергана Крумова.
По-подходяща е определението “зона за изчакване”, която щади детската психика, заявиха още психолози.
"Разбира се, това да се срещнем лице в лице, да се усмихнем, да разпознаем емоцията, която носи другият, е изключително важна. Но когато на децата, на учениците се обясни защо е необходимо да се носят маски – че то предпазва най-вече техните учители и техните родители, мисля, че това не би имало последствия върху психиката на децата“, коментира още Крумова.
Моля, подкрепете ни.