Реклама / Ads
1| 5537 |15.06.2009 НОВИНИ

Партиите си втвърдявали електората

.
директорът на НЦИОМ Лидия Йорданова
Така смята директорът на НЦИОМ, която прогнозира масово купуване на гласове.
 

Партиите трябва да си отговорят на въпроса, какъв брой гласове им трябва, за да влязат в желана от тях конфигурация, обяви в по БНР директорът на НЦИОМ Лидия Йорданова. Тя добави, че по време на предизборната кампания в много сгъстени срокове ще трябва да се отговори на въпроса, под какъв знаменател ще премине следващото управление.

Л. Йорданова прогнозира, че сега партиите са избрали минималистичен вариант, целящ втвърдяване на електората им. БСП и ГЕРБ пък залагали на сигурно, което значело утвърдени местни лица.

Братя Галеви били хора с влияние в своя регион и имали своите шансове, смята още Йорданова. Тя предизвести, че в предизборните кампании гласове ще се купуват масово, при това не само от една и две партии заради сигурността, която търсят всички. Това бил един от начините за осигуряването на тази сигурност.

Изненади от всички партии, включително и от големите, очаква директорът на НЦИОМ. Frognews.bg
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 14| 10421 |13.06.2009 Партиите извадиха тежките си артилерии за изборите . 10| 4786 |21.01.2009 О. Минчев: БГ партиите са най-непрозрачните в Европа . 3| 5168 |18.09.2008 Прокуратурата да провери партиите, искат червени депутати . 11| 5460 |05.09.2008 Спор за излишъка тресе коалицията, но се вихри и в партиите й

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads