1|
5674
|15.06.2009
НОВИНИ
Партиите си втвърдявали електората
Така смята директорът на НЦИОМ, която прогнозира масово купуване на гласове.
Партиите трябва да си отговорят на въпроса, какъв брой гласове им трябва, за да влязат в желана от тях конфигурация, обяви в по БНР директорът на НЦИОМ Лидия Йорданова. Тя добави, че по време на предизборната кампания в много сгъстени срокове ще трябва да се отговори на въпроса, под какъв знаменател ще премине следващото управление.
Л. Йорданова прогнозира, че сега партиите са избрали минималистичен вариант, целящ втвърдяване на електората им. БСП и ГЕРБ пък залагали на сигурно, което значело утвърдени местни лица.
Братя Галеви били хора с влияние в своя регион и имали своите шансове, смята още Йорданова. Тя предизвести, че в предизборните кампании гласове ще се купуват масово, при това не само от една и две партии заради сигурността, която търсят всички. Това бил един от начините за осигуряването на тази сигурност.
Изненади от всички партии, включително и от големите, очаква директорът на НЦИОМ. Frognews.bg
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads