Реклама / Ads
1| 2632 |17.06.2024 НОВИНИ

Не получаваме касов бон - не плащаме. Какви са правата ни?

.
Източник: личен архив
Клиентите имат право да задържат плащането към търговеца, докато не получат касова бележка.Това напомнят от Националната агенция за приходите в началото на летния туристически сезон.
 

Този механизъм, който е възможен след промяна в Закона за ДДС (в сила от 1 януари 2024 година), има за цел да засили противодействието на укриването на приходи и на нелоялната конкуренция, както и гарантирането на потребителските права.





„Въпреки, че не съм привърженик на строгите мерки, това е една мярка, която помага на собствениците да осъществяват контрол над служителите и клиентите”, каза Кристиян Киров, собственик на хотел и ресторант. Според него тя ще е „лекарство за нелоялната конкуренция”.

 

Когато един си издава касов бон, а друг-не, състезателните начала се губят”, отбеляза той.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 2613 |17.06.2024 Нетаняху разпусна военновременния си кабинет . 1| 3376 |17.06.2024 Китай губи колективната си памет с изтриване на части от интернет . 19| 13830 |17.06.2024 Хибридна война: Руската пропаганда се разпространява из цяла България за една секунда . 20| 2650 |17.06.2024 "Съобразявайки се с волята на избирателите". ПП-ДБ няма да участва в преговорите за правителство

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads