Ръководството на “Софийска вода” в диалог с жители на район “Люлин”
“Поставили сме си високи цели в името на по-доброто качество на услугите, които доставяме на нашите клиенти”, с тези думи откри срещата изпълнителният директор на “Софийска вода” Васил Тренев. ”Ние сме тук, за да ви чуем и да се уверим, че правилно подреждаме задачите, с които се справяме, както и върху какво трябва да поработим по-усилено”, добави още той.
Дискусията се съсредоточи основно върху индивидуалните и общи водомери, а присъстващи представители на местния бизнес получиха по-подробна информация за услуги, засягащи инвестиционни проекти.
“В София пием една от най-качествените води в Европа. Годишно се правят над 140 000 анализа. Водата се контролира по целия ѝ път от язовирите „Искър“ и „Бели Искър“, през пречистването и доставянето до потребителите”, каза Станислав Станев, директор „Експлоатация и поддръжка“ в “Софийска вода”.
Това е втората от поредицата срещи със софиянци, които дружеството прави в рамките на 2018. Целта е гражданите открито да поставят въпросите си и да получават отговори лично от ръководството на „Софийска вода“, дружество от Групата Веолия.
“Благодаря на всички вас, които се отзовахте на поканата ни. Надявам се да продължим този диалог, което ще подпомогне работата и най-добрата връзка с клиента - пряката ”, с тези думи завърши срещата изпълнителният директор на “Софийска вода” Васил Тренев.
Моля, подкрепете ни.