Неделя, 21 Октомври 2018, 01:36
Frognews
0| 3081 |06.02.2018

„Софийска вода“ представя Център за обслужване на клиенти от ново поколение

.
Вчера бе открит новият напълно реновиран Център за обслужване на клиенти на партерния етаж на Мега Мол, Люлин на бул. „Царица Йоана“ който ще обслужва клиентите от 09:00 ч. до 20:00 ч. всеки делничен ден и от 10:00 ч. до 16:00 ч. в събота.

Новата локация е съобразена с ключово си местоположение да обслужва няколко квартала, с удобството да бъде лесно достъпна чрез градски транспорт, лек автомобил или пеша, както и с удълженото си работно време.

 

В новите центрове „Софийска вода“ осигурява функционално разделение на предлаганите услуги, за да се спести неудобството и времето на клиентите. Има обособени гишета за плащания на сметки и други такси, за предоставяне на бързи услуги и информация, и за заявяване на услуги от клиентите, които изискат по-дълго време за работа с един клиент. Вградена е и електронна система за поредността на обслужване, която освен че предоставя билети с номер за клиентите, има и дигитално видео съдържание.

 

Своевременно на разположението на всички посетители, освен удобно място за изчакване, се предоставя и възможност за безплатно използване на wi-fi мрежа, както и удобни електрически контакти за зареждане на мобилни телефони.

Проектът за ребрандиране на новите помещения е благодарение на  партньорството между „Софийска вода“, Нов български университет и Националната художествена академия, в резултат на което през 2016 г. се проведе конкурс за дизайн, спечелен от Ивана Янкова – студент в Магистърска програма „Рекламен дизайн“ на Национална художествена академия. Нейният дизайн се отличи не само заради своята креативност в предложената нова визуална идентичност, но и заради преплитането на основните разбирания за ценностите на Групата „Veolia“: фокус към клиента, опазване на ресурсите, и отговорност към обществото.

Това е първият от трите центрове за клиенти от ново поколение, които предоставят обслужването на клиентите на „Софийска вода“ с изцяло нов модел и визия. В сряда, 7 февруари 2018 г., предстои отварянето и на втория център в Бизнес парк София, Младост, а до края на февруари и напълно нова локация в ЦУМ.

 

Обновените центрове са още един етап от цялостното модернизиране на клиентското обслужване под мотото „Услуги по вода“, което „Софийска вода“ въведе. Компанията е първият ВиК оператор с  24-часова безплатна телефонна линия - 0800 1 21 21, както и е единствена с Мобилен център за обслужване на клиенти – бус,  оборудван с всички необходими технологии, за да осигурява пълен набор  от услуги, които се предлагат от стационарните клиентски центрове на компанията.


За клиентите на дружеството, които предпочитат он-лайн комуникациите за тяхното потребление на вода, остават възможностите всяка една от предоставените физически услуги да се ползва дистанционно на www.sofiyskavoda.bg.

Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания. Моля, подкрепете ни.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. „Софийска вода” временно ще прекъсне водоснабдяването в кв. „Гниляне“ 0| 2982 |06.02.2018 . Могерини представя пред ЕП стратегия за Западните Балкани 1| 3300 |06.02.2018 . „Софийска вода” временно ще прекъсне водоснабдяването в част от жк. „Света троица“ 0| 3498 |04.02.2018 . „Софийска вода” временно ще прекъсне водоснабдяването в част от кв. „Факултета“ 0| 3430 |01.02.2018

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах