„Софийска вода“ временно ще прекъсне водоснабдяването в част от район Младост
ж.к. „Младост“ 2, 3 и 4;
ул. „Околовръстен път“ от кръговото за ж.к. „Младост“ 4 до шоурум „Хюндай“;
м. Детски град – района между ул. „Самоковско шосе“, ул. „Синя светлина“, ул. „Проф. Асен Киселинчев“, ул. „Синаница“ ул. „Хитър Петър“;
ж.к. „София Вилидж“;
с. Лозен – ул. Съеднинение от помпена станция до Автомагистрала Тракия;
с. Горни Лозен - района между ул. „Кайгана“, ул. „Св. Св. Кирил и Методий“, ул. „Еделвайс“, ул. „Бузлуджа“, ул. „Съединение“; района между ул. „Съединение“, ул. „Шипка“, ул. „Зорница“, ул. „Мургаш“; района между ул. „Съединение“, ул. „Дъб“, ул. „Къси дол“, ул. „Акация“;
с. Долни Лозен - района между ул. „Преслав“, ул. „Съединение“, ул. „Варовита“, ул. „Крушите“; района между ул. „Съединение“, ул. „Васил Левски“, ул. „Могила“, ул. „Теменуга“.
При продължителност на строително-ремонтните дейности над 12 часа „Софийска вода“ ще осигури алтернативно водоснабдяване с водоноски на следните адреси:
ж.к. „Младост“ 2 – пред ТЦ „РУМ“;
ж.к. „Младост“ 3 – пред общината;
ж.к. „Младост“ 4 – ул. „Самара“ на кръстовището с ул. „Филип Аврамов“;
м. Детски град – ул. „Сияние“ ъгъла с ул. „Асен Киселинчев“;
с. Лозен – ул. „Съеднинение“ пред кметството.
След реализацията на този инвестиционен проект клиентите на „Софийска вода", живеещи в района ще почувстват значително подобреното качество на предоставяните услуги.
Ремонтните дейности ще осигурят по-добро управление на водопроводната мрежа като максимално се ограничат зоните на евентуални бъдещи нарушения на водоснабдяването.
Засегнатите от прекъсването на водата, могат да получат повече информация от Телефонния център на „Софийска вода“ АД на телефон 0800 121 21 или да следят за развитието на всички текущи теренни дейности в реално време чрез Виртуалния информационен център на дружеството - https://sofiyskavoda.bg/water-stops.
„Софийска вода“ АД предварително се извинява на своите клиенти за причинените временни неудобства!
Интернет сайтът на дружеството (www.sofiyskavoda.bg) дава възможност на клиентите да се абонират за съобщенията за прекъсване на водоподаването. На електронната си поща те могат лично да получават информация за планираните спирания. Друг начин е да се възползват от безплатната услуга за известяване чрез СМС.
Моля, подкрепете ни.