Вторник, 17 Юли 2018, 16:44
Frognews
0| 2828 |15.11.2017

Ученик разби системата на МОН

.
Ученик от Сливен разби системата на МОН и показа как могат да бъдат манипулирани електронните дневници. Електронните дневници бяха въведени тази година в сто училища в страната с идеята да заменят класическия хартиен дневник.

Веселин Кирилов влязъл лесно в системата и могъл не само да види, но и да променя данни. Така получил достъп до електронния дневник на всички училища в странатa. 

„Може да променим оценките, предмета, може да променим уроците и домашните, както и имената на учителите”, пояснява Веселин. 

 

Веселин казал на учителите си за проблемите в системата, а те го посъветвали да пише до просветния министър. След като открил пропуските, разработил приложение, с което всеки родител ще знае оценката на детето си в момента на получаването ѝ. Готов е го предложи на министерството.

Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания. Моля, подкрепете ни.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Ученик изпадна в безсъзнание след ритник в главата по физическо 0| 2957 |10.11.2017 . Радев: От отношението към бибилиотеките разбираме какво ще е бъдещето ни 0| 2969 |09.11.2017 . Кметът на Бургас: Системата за предупреждение сработи, но в община Камено тя не бе внедрена 3| 3400 |27.10.2017 . Руски хеликоптер се разби на норвежки остров 0| 3224 |26.10.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах

Вашите лични данни / GDPR

Скъпи потребители,

От 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR. Във връзка с това "Фрог Нюз" EООД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR. Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.

РАЗБРАХ