Реклама / Ads
7| 6952 |30.06.2011 НОВИНИ

Връщат рекламата в предаванията на БНТ

.
В предаванията на БНТ може да има продуктово позициониране, което представлява нова форма на реклама на стоки и услуги. Остава забраната за позициониране на продукти в предавания с религиозна тематика и новинарските емисии.
 


Това предвиждат промените в Закона за радиото и телевизията, приети на първо четене от парламента.


Продуктовото позициониране е вид реклама, при която марка стока или услуга е включена в сюжета на филм или на радио, или телевизионно предаване.

Абсолютната забрана за БНТ да няма право на продуктово позициониране в предаванията си я поставя в неравностойно положение в сравнение с останалите национални телевизионни медии. Това посочват в мотивите си вносителите на промените - Таня Димитрова от ГЕРБ и група народни представители.

Собствените приходи на БНТ от реклама представляват под 10% от разходите на БНТ.
При намалена субсидия и невъзможност да се привлича допълнителен финансов ресурс телевизията ще работи в условия на невъзможност да покрива изискванията за качество на сигнала, качество на продукцията, политика за привличане на качествени кадри, пише в мотивите.

Общият очакван ефект от предложението е от 10 до 16 млн. лева.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 233 |15.12.2025 Одит показва сериозни пропуски в защитата на френските музеи . 1| 415 |15.12.2025 Ход срещу имотната криза: ЕК започва битка за достъпни жилища в блока . 0| 624 |15.12.2025 Искът на Руската централна банка към „Юроклиър“ е за 230 млрд. долара . 3| 917 |15.12.2025 „Президент или конкурент?“ и „ала-бала“: Остър тон на срещата Радев – ПП-ДБ

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads