А защо не: Тестовете на учениците да се правят в домашни условия?
По думите му тестването в клас е спорна практика, която създава "неприятна картина" в образователната система, а положителните проби са много малко.
Той поясни, че около 20 % от децата все още са изолирани от образователната система, те получават т.нар. асинхронно обучение, което "всъщност нямаше да бъде в такъв висок процент, ако тези тестове се правеха вкъщи".
На въпроса кой ще плаща за тези тестове д-р Петров е категоричен, че те трябва да се осигуряват от държавата, защото "този, който е взел политическо решение, трябва да плаща".
Д-р Петров насочи вниманието към учениците към прогимназиален и гимназиален етап, които задължително трябва да се върнат в училище.
"Да се приложи т.нар. диференциран подход - там където има учител, ученик, паралелка, там да се подходи по този начин, а другите да си учат, защото ще бъдат непоправими тези вреди, които се нанасят на прогимназиален и гимназиален етап", обясни д-р Юлиян Петров.
На този фон се увеличава броят на ваксинираните учители в страната - близо 47 %. Заедно с тези, на които им признаха антителата, "много колеги са близо до т.нар. зелен сертификат", каза д-р Петров и определи училището като "най-безопасна среда".
Д-р Петров повдигна въпросa защо учителите са били отделени от поръчката за тестове, след като те са същите и е трябвало да бъдат закупени.
"Тестовете за учителите ги забравихме и нямаше никакъв проблем в тази поръчка да бъдат добавени и учителите. Стана някаква голяма анархия", коментира д-р Юлиян Петров.
Моля, подкрепете ни.