Само във Фрог: Мантинелата при обърнатия автобус на „Тракия” била същата като тази на Своге

Фрог първи разкри, че мантинелата край Своге е декоративна и не би могла да спре автобуса. Освен това заграждението не е поставено според европейските изисквания на 50 сантиметра от габаритите на колата. Нелогично е тя да стои след пешеходната пътека, категорични са източниците ни. "Ако стане инцидент това значили ли, че първо колата трябва за прегази хората и тогава да се спре в мантинелата", питат се експерти.
Две фирми, близки до властта, основно печелят обществените поръчки за поставяне на мантинели. Цената, според запознати, е поне два пъти по-висока от реалната. Врътка се правело и с колчетата на мантинелите. Вместо да се поставят според стандарта на 1-2 метра, те се слагали на 4 метра, което означавало, че оттам също се спестявало.
Моля, подкрепете ни.





