6|
5358
|09.06.2016
ПОЛИТИКА
Жельо Бойчев: Оставка за Лазар Лазаров. АПИ на прокуратурата
„Лазар Лазаров трябва да си подаде оставка като изпълнителен директор на Агенция „Пътна инфраструктура“. Ще внесем сигнал до Прокуратурата относно начина на разходване на финансови средства за ремонт и поддържане на републиканската пътна мрежа от АПИ”. Това заяви пред журналисти в НС говорителят на ПГ на БСП ЛЯВА БЪЛГАРИЯ Жельо Бойчев.
Той припомни, че ГЕРБ е обещала да демонтира модела „КОЙ“, но вместо това е успяла успешно да го развие и награди. "Обещаха и че ще разбият обръчите на фирми около властта, а създадоха и изградиха свои собствени – например „Агромах“, подчерта той.
Бойчев обясни, че от отговора на парламентарен въпрос към министър Лиляна Павлова става ясно, че от момента на назначаването на Лазаров и нейното идване като министър през 2014г. до месец април тази година фирма „Агромах” ударно печели обществени поръчки, чиито възложител е МРРБ и в частност АПИ. „Сумата е 293,8 млн. Към нея не са прибавени сумите изплатени на „Агромах“ АД и „Пътища Пловдив“ АД за довършването на АМ „Марица” – лот 1, АМ „Струма” – лот 4, дадените до 100 млн. лв. с постановление на МС за рехабилитация на АМ „Тракия”, поясни депутатът от левицата.
Бойчев зададе въпроса, дали Лазар Лазаров е присъствал на работни срещи по време на строителството на АМ „Марица”, във времето когато той не е бил изпълнителен директор на АПИ.
Бойчев обясни, че от отговора на парламентарен въпрос към министър Лиляна Павлова става ясно, че от момента на назначаването на Лазаров и нейното идване като министър през 2014г. до месец април тази година фирма „Агромах” ударно печели обществени поръчки, чиито възложител е МРРБ и в частност АПИ. „Сумата е 293,8 млн. Към нея не са прибавени сумите изплатени на „Агромах“ АД и „Пътища Пловдив“ АД за довършването на АМ „Марица” – лот 1, АМ „Струма” – лот 4, дадените до 100 млн. лв. с постановление на МС за рехабилитация на АМ „Тракия”, поясни депутатът от левицата.
Бойчев зададе въпроса, дали Лазар Лазаров е присъствал на работни срещи по време на строителството на АМ „Марица”, във времето когато той не е бил изпълнителен директор на АПИ.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads