Активираме всички услуги на Mtel по телефона
Това може да се случи с така наречената клиентска парола и едно обаждане на *88. Услугата е достъпна за всички физически лица и фирми, които са клиенти на компанията на договор. Създаването на лична парола става с попълване на молба, тя трябва да се подаде заедно с лична карта за физическите лица или с МОЛ на фирмата и лична карта за юридически лица. Подадените от клиентите документи се обработват до 2 часа. След това клиентът трябва да я активира с обаждане по телефона на *88. Паролата може да се смени безплатно неограничен брой пъти. Ако клиентът я забрави, може да я анулира по телефона. Предлагането на новата услуга е резултат от проучванията на нагласите на клиентите в условията на силно конкурентен пазар на мобилните комуникации в България.
В Callcenter-а на компанията постъпват 8 милиона обаждания на месец, обслужени от виртуалното гласово меню. От своя страна сътрудниците в центъра, чийто брой възлиза на 400, обслужват месечно 770 000 обаждания. На над 80% от тях е отговорено до 20-та секунда, в сравнение със средните световни показатели, постигнати в индустрията през 2007 година, според които процентът на отговорените обаждания е 73%, но до 40-та секунда. Средната скорост на отговаряне в центъра за обслужване на Mtel е 15 секунди. Според стандартите в света са необходими за отговаряне 84 секунди. 85% от клиентите на мобилния оператор са обслужени още при първото обаждане без допълнителни консултации, при 72% среден световен показател. Средната възраст на сътрудниците в дирекция "Обслужване на клиенти" е 27 години. Слабият пол значително преобладава с преднина пред мъжете от 71%. 82 на сто от служителите са студенти или имат висше образование. 65% от тях владеят английски, а вторият по популярност език е руски, следван от немски, френски и испански. Frognews.bg
Моля, подкрепете ни.