Реклама / Ads
3| 12641 |27.03.2011 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

В Часа на Земята – спад на потреблението на ток

.
По време на кампанията „Часът на Земята” ЧЕЗ отчете над 44 мегавата спад на потреблението на електроенергия в София.
 
Сравнението е направено на база на средностатистическото потребление на клиентите на компанията в същия часови пояс.
Спестената от потребителите електроенергия се равнява на консумацията на 735 хиляди стандартни електрически крушки по 60 вата. За сравнение по време на миналогодишната кампания ЧЕЗ регистрира спад на потреблението от 38 мегавата.

''Часът на Земята'' е кампания, в която милиони хора по света изключват осветлението в домовете или работните си места в рамките на един час. Тази година инициативата се проведе в събота между 20:30 и 21:30.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 6| 5051 |15.03.2011 Данъчен скок удря в земята родния бизнес . 17| 9471 |29.07.2010 Семейни хотели удариха в земята квартирите по морето; барове дерат кожи в криза . 0| 5724 |27.07.2010 Депутати отхвърлиха лобистки текст за земята . 3| 5626 |15.01.2010 Статутът на земята отлага екопроектите в енергетиката

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads