Вторник, 17 Октомври 2017, 04:43
Frognews
0| 3691 |10.11.2016

Креативните идеи на REFAN – с отличие за устойчив франчайз модел

.
Печелившата стратегия на REFAN – да предлага креативни модели за бизнес, съобразени с икономическата ситуация и възможностите на предприемачите – получи поредно признание и бе отличена с престижната награда за „Доказано устойчив франчайз модел”, връчена в рамките на изложението „Нови бизнес идеи”.
Събитието се проведе на 4-ти и 5-ти ноември в „Парадайс център” в София и неговата основна цел бе да отдаде внимание на иновативния бизнес, който дори в период на криза запазва своето устойчиво развитие и демонстрира европейски стандарт и просперитет.

Идеите, с които „Рефан България“ заслужено спечели приза, отново доказаха, че гъвкавото мислене в бизнеса е неоспоримо доказателство за успех. Сред 30-те изложители, участвали със своите доказани франчайз модели, REFAN впечатли всички с пакетни предложения за успешен старт на малък бизнес с инвестиция от 600 до 6000 лв., гарантираща бърза възвръщаемост на вложените средства.
Компанията добре познава притесненията и рисковете, които поемат предприемачите, защото самата тя стартира преди четвърт век с един магазин за парфюми, за да се похвали днес с успешно присъствие на международния пазар с над 400 бутика на 5 континента, благодарение на иновативните и гъвкави бизнес форми, които предлага. За 25 години REFAN успя да се превърне във визитна картичка на България пред света като производител на парфюмерия и козметика, съчетаваща по уникален начин световните тенденции в бранша с българските традиции.



Успешните франчайз модели на козметичния бранд получават световно признание. REFAN притежава богата колекция от отличия, сред които  три престижни награди на FORBES  - „За развитие на семейния бизнес“, „Награда за качество“,  „Специална награда за проспериращ и устойчив бизнес.  Колекцията на REFAN включва още награди за "Нов бизнес модел", "Успешно работещ франчайз модел", "Най-добър български франчайз в Европа".

Призът за „Доказано устойчив франчайз модел” от шестото изложение „Нови бизнес идеи” е заслужено постижение за динамично развиващата се козметична компания и е достойна заявка за амбициозните планове на REFAN да продължи да разширява своето пазарно присъствие.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Първи випуск започна обучението си в магистърска програма за ръководни кадри на АУБ и SDA Bocconi 0| 2287 |16.10.2017 . DÉJÀ VU заради ”Вездесъщият” с настроение за вино 0| 2286 |16.10.2017 . Бизнесът: Три проблема спъват развитието ни, защо не се решават 1| 2974 |15.10.2017 . Дървата за огрев поскъпват, а дефицитът в складовете расте 3| 2909 |15.10.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах