0|
6527
|10.11.2016
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
Креативните идеи на REFAN – с отличие за устойчив франчайз модел
Печелившата стратегия на REFAN – да предлага креативни модели за бизнес, съобразени с икономическата ситуация и възможностите на предприемачите – получи поредно признание и бе отличена с престижната награда за „Доказано устойчив франчайз модел”, връчена в рамките на изложението „Нови бизнес идеи”.
Събитието се проведе на 4-ти и 5-ти ноември в „Парадайс център” в София и неговата основна цел бе да отдаде внимание на иновативния бизнес, който дори в период на криза запазва своето устойчиво развитие и демонстрира европейски стандарт и просперитет.
Идеите, с които „Рефан България“ заслужено спечели приза, отново доказаха, че гъвкавото мислене в бизнеса е неоспоримо доказателство за успех. Сред 30-те изложители, участвали със своите доказани франчайз модели, REFAN впечатли всички с пакетни предложения за успешен старт на малък бизнес с инвестиция от 600 до 6000 лв., гарантираща бърза възвръщаемост на вложените средства.
Компанията добре познава притесненията и рисковете, които поемат предприемачите, защото самата тя стартира преди четвърт век с един магазин за парфюми, за да се похвали днес с успешно присъствие на международния пазар с над 400 бутика на 5 континента, благодарение на иновативните и гъвкави бизнес форми, които предлага. За 25 години REFAN успя да се превърне във визитна картичка на България пред света като производител на парфюмерия и козметика, съчетаваща по уникален начин световните тенденции в бранша с българските традиции.
Успешните франчайз модели на козметичния бранд получават световно признание. REFAN притежава богата колекция от отличия, сред които три престижни награди на FORBES - „За развитие на семейния бизнес“, „Награда за качество“, „Специална награда за проспериращ и устойчив бизнес. Колекцията на REFAN включва още награди за "Нов бизнес модел", "Успешно работещ франчайз модел", "Най-добър български франчайз в Европа".
Призът за „Доказано устойчив франчайз модел” от шестото изложение „Нови бизнес идеи” е заслужено постижение за динамично развиващата се козметична компания и е достойна заявка за амбициозните планове на REFAN да продължи да разширява своето пазарно присъствие.
Идеите, с които „Рефан България“ заслужено спечели приза, отново доказаха, че гъвкавото мислене в бизнеса е неоспоримо доказателство за успех. Сред 30-те изложители, участвали със своите доказани франчайз модели, REFAN впечатли всички с пакетни предложения за успешен старт на малък бизнес с инвестиция от 600 до 6000 лв., гарантираща бърза възвръщаемост на вложените средства.
Компанията добре познава притесненията и рисковете, които поемат предприемачите, защото самата тя стартира преди четвърт век с един магазин за парфюми, за да се похвали днес с успешно присъствие на международния пазар с над 400 бутика на 5 континента, благодарение на иновативните и гъвкави бизнес форми, които предлага. За 25 години REFAN успя да се превърне във визитна картичка на България пред света като производител на парфюмерия и козметика, съчетаваща по уникален начин световните тенденции в бранша с българските традиции.
Успешните франчайз модели на козметичния бранд получават световно признание. REFAN притежава богата колекция от отличия, сред които три престижни награди на FORBES - „За развитие на семейния бизнес“, „Награда за качество“, „Специална награда за проспериращ и устойчив бизнес. Колекцията на REFAN включва още награди за "Нов бизнес модел", "Успешно работещ франчайз модел", "Най-добър български франчайз в Европа".
Призът за „Доказано устойчив франчайз модел” от шестото изложение „Нови бизнес идеи” е заслужено постижение за динамично развиващата се козметична компания и е достойна заявка за амбициозните планове на REFAN да продължи да разширява своето пазарно присъствие.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads