Множество новости от всички класове на “Автосалон София 2019”
На изложбената площ на Audi голямата премиера е тази на новото издание на модела A6 Allroad Quattro, който със своя увеличен клиренс, пневматично окачване и система за двойно предаване съчетава комфорта, пътното поведение и елегантността на комби с функционалността на SUV. Появил се на пазара за първи път през 1999 година, през 2019 година Audi A6 Allroad Quattro вече е в своята четвърта генерация и празнува 20-годишен юбилей. Не по-малко интересни експонати на щанда на марката с четирите пръстена на емблемата са динамичните дизелови TDI модели SQ5, SQ7 и SQ8, представени за първи път пред родната публика, расовият спортист RS 5 Coupe и, разбира се, първия изцяло електрически автомобил на фирмата – Е-Тron.
Mercedes от своя страна също може да се похвали с премиера от огромно значение за марката – един от най-луксозните всъдеходи в съвременното автомобилостроене – GLS. Моделът предлага най-доброто от марката по отношение на технологиите и в зависимост от желанието на клиента може да бъде поръчан в изпълнения с шест или седем места в интериора. Голям интерес предизвикват също така фейслифта на GLC и новите поколения на GLE и CLA. Несъмнено една от звездите на щанда на Mercedes e G63 AMG, който, както с визията си, така и с техниката се нарежда сред най-впечатляващите свръхмощни всъдеходи в света.
Японската марка Lexus успя да докара за софийското изложение фейслифта на своя голям SUV модел RX съвсем скоро след официалния му дебют. Важни за пазарното представяне на марката у нас са и новите модели ES 300h и UХ 250h. Седмото поколение на седана от D-сегмента ES от своя страна е първото издание на модела, представено на пазарите в Европейския съюз и България.
Както може да се очаква, при производителите на по-масови автомобили също има цяла армада от новости, като тук накратко ще ви запознаем с тези от марките Volkswagen, Toyota, Hyundai, Mitsubishi, Suzuki и Jeep.
Освновен акцент на щанда на Volkswagen e фейслифт версията на един от най-продаваните модели от среден клас в Европа – Passat, който е представен като седан и комби Variant. Наред с модернизираната си техника, автомобилът може да се похвали и с още по-рафиниран дизайн. Друг интересен експонат е модификацията V8 TDI на Touareg, който със своите 421 конски сили и 900 Нм има под предния си капак един от най-внушителните дизелови двигатели на пазара. На другия край на спектъра по мощност, но пък отличаващи се с изключителна ефективност изпълненията TGI със задвижване на метан на основата на Golf Variant и Caddy.
Toyota залага на новото поколение на своя бестселър Corolla, който е показан и в трите си каросерийни изпълнения – хечбек, седан и комби. В ново издание са и моделите RAV4 и Camry – последният се завръща на европейския пазар след дълго отсъствие и впечатлява с модерна хибридна задвижваща технология, изискан дизайн и впечатляващо съотношение цена-качество. Нова е и версията Plug-in хибрид на Prius.
Hyundai може да се похвали с премиерната за България обновена версия на Ioniq. Моделът може да бъде поръчан в изцяло електрическа версия, самозаряден хибрид и Plug-in хибрид. Нова е и модификацията Hybrid на компактния SUV модел Kona.
Mitsubishi показва на софийското изложение фейслифта на своя компактен SUV – ASX, който е третият най-продаван модел на марката. Изненадите обаче не свършват дотук – в тест драйв зоната може да бъде открита (отново премиерно за България) новата генерация на пикапа L200.
Основната тежест при Suzuki тази година се пада върху постепенното въвеждане на технология от типа мек хибрид в цялата европейска гама на марката. Хибридната технология на Suzuki комбинира интегриран стартер-генератор и литиево-йонна батерия. Показаните на щанда Swift и Ignis вече са оборудвани с леката и компактна хибридна система.
Eдно от големите имена в света на всъдеходите – американската компания Jeep, показа за пръв път пред българска публика обновения модел от среден клас Cherokee.
И още нещо интересно и цветно във входната част на Интер Експо Център – това е щандът на партньора на софийския автосалон – фирма Лазурит 94. Това е българският партньор на химическия гигант BASF-Glasurit, който вече четвърт век пренася в нашите сервизи цветове и иновативни технологии за авторепаратура. Днес символът на автобоите – Папагалът
– е добре познат на всички в бранша с първокласното си качество. Към цветовите решения от Лазурит 94 добавят оборудване и технологии, предлагат интегрирани услуги за автосервизи, оптимизират ефективността и процесите, внедрявайки цялостни решения за тях, провеждат специализирани обучения и предлагат консултантски услуги за всички участници в авторепаратурния процес – автобояджии и автокаросерийни специалисти, мениджъри или собственици на автосервизи и др.
Днес, 25 години след създаването си, Лазурит 94 вече разполага с най-модерен, лицензиран от BASF, международен тренировъчен център, благодарение на който специалисти от цяла Югоизточна Европа оптимизират и подобряват работата си.
Специално за посетителите на Автомобилен салон София тази година има и изненада – Satajet X 5500 Hippie – бутиков дизайн на последния автобояджийски пистолет. Супер иновативната технология този път е облечена с грабващ окото дизайн, който има и колекционерска стойност.
Моля, подкрепете ни.