Реклама / Ads
5| 7410 |10.12.2008 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Нова агенция ще консултира туристическите мениджъри в кризата

.
Нова, но динамична и бързо развиваща се агенция за консултации в областта на туристическия мениджмънт, която е създадена е преди 2 години в Австрия ще помага при преодоляването на трудности нашите хотелиери.
 

 „Да се инвестира в доверието на потребителите..." – това посъветва еврокомисарят по защита на потребителите Меглена Кунева представителите на туристическия бизнес по време на семинара "Защита на потребителите на туристическите продукти и услуги", организиран от Държавната агенция по туризъм. „Повишеното доверие на хората в туристическата услуга е единственият начин тази индустрия да продължи да се развива и стабилизира дори когато има икономически предизвикателства." – каза още еврокомисарят.

astrid_steharnig-joerg_schober_2.jpg

Как се гради доверие към туристически продукт?

На този въпрос са готови да отговорят експертите на team4tourism, сравнително нова, но динамична и бързо развиваща се агенция за консултации в областта на туристическия мениджмънт. Създадена е преди 2 години в Австрия и всички членове на екипа имат дългогодишен опит в туризма и добре разбират проблемите, с които се сблъсква бранша в момента.

Първите им проекти извън Австрия са няколко хотела в станалата хитова дестинация Хърватия. Често екипът се заема с проекта още докато е само идея в главите на собственици и инвеститори – т.нар Pre Opening Management. Астрид Щеарних, управител на team4tourism, смята че това е най-подходящия момент за намеса на екипа, защото така от самото начало всичко е подчинено на крайната цел – създаване на успешен туристически бизнес. Експертите на агенцията управляват целия процес, от създаването на архитектурен проект до обучението на персонала и посрещането на първите гости.

В момента експертите на team4tourism работят в няколко източно европейски държави – Хърватия, Черна Гора, Украйна, Русия и България. Добре познават манталитета и обичаите на хората в тези страни и им харесва да си сътрудничат с тях. Убедили са се, че бързото развитие на туризма там създава икономически растеж и работни места, а така нарастват очакванията към бранша, като спасителен пояс в условията на криза. „България е уникална страна! Такова съчетание на природни дадености и добри хора рядко се намира. Като добавим и нашия ентусиазъм и опит, действително се получава бизнес модел с огромен потенциал. team4tourism изпълнява паралелно няколко текущи проекта в България. Въпреки че тези проекти са много трудоемки и не винаги се развиват безпроблемно, работата с приятелски настроените и открити българи доставя голямо удоволствие", – казва Астрид Щеарних. „Особено се гордеем с възможността да съдействаме за изграждане на маркетинговите концепции на регионите, да им помогнем да се превърнат в интересни туристически дестинации. Ние просто харесваме България, сигурни сме, че който веднъж посети Родопите, Пловдив или Велико Търново също ще ги хареса. Искаме туристите да си тръгват от България само с хубави спомени и да разказват на приятелите си колко добре са се чувствали. За да постигнем тази цел ние се стараем да видим проблемите като част от общо цяло. Ако липсва път, търсим инженерингова фирма да го проектира и финансиране по някоя от текущите програми. Можем да съдействаме както при написването на проекта, така и при избор на фирма-изпълнител. Ако липсва хотел, търсим инвеститор, проектант и контролираме развитието на проекта докато първите гости престъпят прага му. Ако има и пътища, и хотели, ние можем да предложим успешна маркетингова стратегия и да помогнем за увеличаване на продажбите на туристически услуги. ".

astrid_steharnig-joerg_schober.jpg

През януари със съдействието на Austrian National Tourist Office, team4tourism организира за клиентите си от България посещение до популярни туристически дестинации в Австрия. Целта е българските мениджъри да се запознаят с успешни действащи модели на управление и обслужване и сами да зададат на домакините си интерисуващите ги въпроси. Така ще могат да сравнят условията и методите, с които те работят, с тези на австрийските си колеги и да планират следващите си стъпки за изграждане на доверие у клиентите си. Frognews.bg

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 9| 12199 |25.08.2008 България е в Топ 10 на туристическите дестинации в Източна Европа . 10| 10763 |21.12.2007 Пищен коледен купон вдигнаха туристическите босове . 2| 5568 |28.08.2007 Агенцията по туризъм с мерки за удължаване на сезона . 0| 5391 |18.05.2007 Екскурзоводите и Агенцията по туризъм в спор за промени в правилата

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
Реклама / Ads