1|
5608
|02.11.2009
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
Рекламират български продукти на европейския пазар
Промоционална програма "Информационен проект за промотиране на млечни продукти - бяло саламурено сирене и кашкавал, на вътрешния пазар в Германия и Испания" бе одобрена от Постоянната консултативна комисия за избор на промоционални програми към Министерството на земеделието и храните (МЗХ).
Програмата е предложена от Националната асоциация на млекопреработвателите, информират от пресцентъра на земеделското министерство.
Тя ще се реализира в Германия и Испания в рамките на три години. Традиционните за България продукти ще се рекламират чрез телевизионни клипове, статии в печатни издания и презентации в специализирани панаири и изложби. Бюджетът на програмата е в размер на 3 500 000 евро.
Промоционалната програма е изпратена за одобрение от Европейската комисия. В случай, че бъде одобрена ЕС ще съфинансира програмата до 50% от общата й стойност.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads